Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα aixmes. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα aixmes. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

15 Οκτωβρίου 2016

Ο γιαλός δεν είναι στραβός. Απλώς στραβά αρμενίζουμε..


Γράφει ο Νίκος Μάλλιαρης
πρώην μέλος του αθλητικού τομέα του Σύριζα
ιδρυτικό μέλος του ΠΣΑΠ

Ο Σταύρος Κοντονής ,σε άρθρο του που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΑΥΓΗ, έγραφε πριν από λίγες μέρες:
«Έχω κατά νου την «απαίτηση» κομματικών κύκλων να νομοθετήσουμε υποχρεωτικό εκλογικό σύστημα στις αθλητικές ομοσπονδίες και τ’ αθλητικά σωματεία, κάτι που είναι αντισυνταγματικό και παράνομο».

Αυτό όμως που δεν είπε, είναι ότι το αναλογικό εκλογικό σύστημα για τις ομοσπονδίες, άρα και για την ΕΠΟ, υπάρχει ήδη από τον νόμο του Ορφανού, τον 3262/2004. Επομένως δεν χρειάζεται καν να νομοθετήσει για το θέμα αυτό. Απλώς έπρεπε να εφαρμόσει τον υπάρχοντα νόμο, από τον Απρίλιο του 2015,που με τον δικό του νόμο 4326/2015 καταργήθηκε  το δήθεν αυτοδιοίκητο του ποδοσφαίρου και να υποχρεωθούν η ΕΠΟ και οι ΕΝΩΣΕΙΣ της, με τη συναίνεση των FIFA-UEFA να εναρμονίσουν τα καταστατικά τους προς το δημοκρατικότερο και όχι να φθάσουμε στο παρά πέντε διεξαγωγής των εκλογών, με τους «φουσκωτούς» και τις βαλίτσες με τις δεσμίδες να '«παίζουν μπάλα».

Ευτυχώς για την νομιμότητα, αυτό έκαναν με την προσφυγή τους, οι παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές και οι παράγοντες και το επικύρωσαν οι ανώτατοι δικαστικοί λειτουργοί του Διαιτητικού Δικαστηρίου της ΕΠΟ, που έκαναν δεκτή την προσφυγή τους. Ετσι, απάντησαν με την απόφασή τους άμεσα και ακαριαία  στον Κοντονή, ότι δηλαδή η θέσπιση  δημοκρατικού και αναλογικού εκλογικού συστήματος στις Ομοσπονδίες δεν είναι αντισυνταγματική αλλά νόμιμη και -θα προσέθετα εγώ- νομικά, ηθικά και αθλητικά επιβεβλημένη. Για τον λόγο αυτό το Διαιτητικό δικαστήριο όρισε και προσωρινή διοίκηση στην ΕΠΟ, προκειμένου να διεξάγει τις εκλογές σύμφωνα με όσα ορίζει ο νόμος.

Ο Κοντονής απέναντι στην απόφαση αυτή, αντί να αναλογισθεί και να αναλάβει τις δικές του ευθύνες ,για την καθυστερημένη αποκατάσταση της νομιμότητας, ζήτησε από την ΦΙΦΑ να ορίσει  η ίδια την  προσωρινή διοίκηση στην ΕΠΟ,  υπονομεύοντας την απόφαση των ανωτάτων δικαστικών λειτουργών του Διαιτητικού Δικαστηρίου,  και των νόμιμων δικαστικών αποφάσεων στην ελληνική επικράτεια. Προφανώς, συνεπαρμένος από την Κυβερνητική μνημονιακή πολιτική μείωσης της εθνικής κυριαρχίας, θέλει οπωσδήποτε να την εφαρμόσει και στον αθλητισμό.

Ο Υφυπουργός πολιτεύεται με τρόπο πραγματικά επικίνδυνο για την δημοκρατία, και προκαλεί την κοινωνία. Αντί να εφαρμόσει την υπάρχουσα νομοθεσία, όπως άλλωστε έχει υποχρέωση, λέει ότι θα φέρει καινούργιο νομοσχέδιο (το περιμένουμε από τόν περασμένο Μάη να κατατεθεί στη Βουλή, κατά δέσμευση του Υπουργού Επικρατείας Α.Φλαμπουραρη).

Είναι λοιπόν προφανέστατο, ότι η Κυβέρνηση εν όψει των επικείμενων εκλογών της ΕΠΟ, προκειμένου να εξυπηρετήσει  συγκεκριμένα συμφέροντα των αφεντικών του ποδοσφαίρου, εμπαίζει τους αγνούς φίλους του αθλήματος.

Από το «θα τους ταράξουμε στη νομιμότητα», η Κυβέρνηση οδηγήθηκε με άκρατη δημαγωγία και επικοινωνιακή μανία να υπηρετεί τούς '«εξυγιαντές» μεγαλοπαράγοντες του ποδοσφαίρου και γενικότερα της δημόσιας ζωής.

Οταν με το καλό η ΕΠΟ πάει σε εκλογές, ποια από τις δύο παράγκες θα επικρατήσει τελεσίδικα; Η «καλή» ή η «κακή». Οσο για την αριστερά που εκπροσωπεί ο Κοντονής, ένα είναι σίγουρο, θα εκφυλίζεται  συνεχώς και θα  πετάει την μπάλα στην εξέδρα ή στην καλύτερη περίπτωση θα κάνει πασίτσες στον αντίπαλο.

Απλώς στραβά αρμενίζουμε.

3 Ιουνίου 2016

«What are you doing mwre? No more karvouno!»

Η «Paragka Films» παρουσιάζει την υπερπαραγωγή της χρονιάς


Από σήμερον εις τας μεγαλυτέρας των αθηναϊκών αιθουσών και άλλων τινών 7 μεγαλουπόλεων εν Ελλάδι. 1.000% τολμηρό και ρεαλιστικό. Πρώτη προβολή. Αι αίθουσαί μας κλιματίζονται. Οχι, dolby surround δεν έχουμε (θα εφευρεθεί εις το μέλλον)...
Σενάριο - Σκηνοθεσία: Γιώργος β. Μανετάκης 
Μαράζι το 'χε ο κυρ Διονύσης. Να ξανασμίξει την παλιοπαρέα που διαλύθηκε. Κάτι, όμως, οι επαγγελματικές υποχρεώσεις, κάτι οι οικογενειακές, οι φίλοι αραίωσαν. Είχαν χρόνια ν' ανταμώσουν. Βάλε και κάτι κόντρες και μερικά ανάποδα συμφέροντα (όλοι μεγαλέμποροι στην κεντρική λαχαναγορά), τα χώρισαν τα τσανάκια τους.
Ο κυρ Διονύσης όμως το πάλευε, μέσα του. Το περασμένο Σάββατο, έκλεινε 50 χρόνια ζωής. Πρώτη φορά «χρυσά» γενέθλια. «Αυτό είναι», σκέφτηκε, κι ένα σαρδόνιο χαμόγελο άρχισε να ζωγραφίζεται κάτω από το μουστάκι του: «Θα κάνω ένα πάρτι στη Βουλιαγμένη. Θα τους μαζέψω όλους. Με παιδιά, σκυλιά και δεν συμμαζεύεται. Οσο περισσότεροι, τόσο καλύτερα. Θα δούμε και τον τελικό του τσου λου, να θυμηθούμε τα παλιά»...
Δεν το ξανασκέφτηκε. Ξεκίνησε τα τηλέφωνα και με «γλυκό-προστακτικό» ύφος δεν άφηνε περιθώρια αρνήσεων και σου-ξου, μου-ξου.
Το Σάββατο έφτασε. Η κυρα-Τασία (η γυναίκα του) και η κυρα-Θεανώ (η πεθερά, ντε) μαγείρευαν από την Πέμπτη! Από κατσίκι στη γάστρα και λογιώ λογιώ σαλάτες, μέχρι αγριογούρουνο με δαμάσκηνα κι ένα ταψί γεμιστά. Και να οι σαλάτες, και να τα μπινελίκια. Και να οι ρακές. Και πιες κ. Σκουντρή...

Ολα κυλούσαν ήρεμα, το ματσάκι είχε αρχίσει, η ώρα είχε φτάσει 10 και ξαφνικά ο Δίας ξεκίνησε την... ερωτική πράξη (αλλιώς το λένε, με παθητικό ρήμα, αλλά η αγωγή μου δεν μου επιτρέπει...).
Η Ρεάλ ανοίγει το σκορ με 2 μέτρα οφσάιντ και οι τέσσερις καλεσμένοι του κυρ Διονύση έβγαλαν μαχαίρια, ξέθαψαν τσεκούρια, όπλισαν καλάσνικοφ! Η διαφωνία για το γκολ του Ράμος ήταν απλώς η αφορμή. Μια τοσοδούλα σπίθα, ικανή όμως για να βγάλουν τα σώψυχά τους εναντίον αλλήλων...

Πρώτος «τράβηξε τη σκανδάλη» ο Τάκης:
«Δεν έπρεπε να γίνει αυτή η συνάντηση. Τους τελευταίους μήνες έχει αποδειχθεί η έμμεση αλλά και η άμεση σχέση του Κωστίκα και του Γιωρίκα με το οργανωμένο έγκλημα και τον υπόκοσμο στην Ελλάδα και το εξωτερικό»! 
Γιωρίκας: «Κατανοώ την ακραία τραγική κατάσταση στην οποία έχεις περιέλθει... Εχεις πέσει στον κόσμο των παραισθήσεων, φαντασιώνεσαι αντιστροφή ρόλων. Απλώς να σου θυμίσω ότι ο τίτλος του επικεφαλής της εγκληματικής οργάνωσης σου έχει απονεμηθεί με πάσα επισημότητα από την ελληνική Δικαιοσύνη».
Κωστίκας: «Να συζητήσουμε ό,τι θες όταν αρθούν οι περιοριστικοί όροι που σου έχουν επιβληθεί. Αλλά με τόσες κακουργηματικές κατηγορίες στην πλάτη σου, μάλλον το τελευταίο που προλαβαίνει να σε απασχολήσει είναι η αυτογνωσία».

Ο Σάκης δεν μιλούσε. Οχι πως δεν ήθελε. Κρα έκανε. Τον είχε «πεθάνει» όμως ο δεξιός τραπεζίτης και δεν μπορούσε να βγάλει μιλιά. Ολα τα παρακολουθούσε, όλα τα άκουγε, αλλά προτιμούσε να παίζει με το κινητό του. Και να τουιτάρει ακατάπαυστα. Είχε κι αυτός τους νταλκάδες του: «Συγχαρητήρια στην ΚΕΔ για επιλογή αρετόπουλου λόγω πολλών λαθών του σε βάρος μας και της αγωγής που μου έχει κάνει.Τυχαίο; Ακεραιότης 100%».
Ο κυρ Διονύσης προσπαθούσε να μείνει ψύχραιμος. Ηταν, βλέπετε, ο οικοδεσπότης...

Ο σκυλοκαβγάς συνεχιζόταν...
Τάκης: «Σε αντίθεση με τις παραισθήσεις του πρώην τροφίμου των φυλακών Γιωρίκα, εγώ αντιπαραβάλλω αλήθεια και εικόνα. Τις φωτογραφίες και τα βίντεο. Για απάντησε, λοιπόν, “εξυγιαντή” και τζάμπα σωτήρα, ποιοι ήταν αυτοί που σε συνόδευαν; Και πόσες δεκάδες χρόνια φυλακή είχαν ο καθένας;
Πες του και συ, ρε Διονύση. Τι με κοιτάς έτσι;
Οσο για τους ευαίσθητους “εξυγιαντές” του Βορρά που μετρούν κακουργηματικές πράξεις, ακόμα περιμένουμε να πάρουν θέση για την εγκληματική οργάνωση που εξαρθρώθηκε στη Θεσσαλονίκη στην οποία συμμετείχε υπάλληλος και στέλεχος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ».


Ο Γιωρίκας δεν γούσταρε άλλο. Ηθελε να το λήξει εδώ το θέμα και να τελειώνουν μια και καλή...
«Tο ‘πα και νωρίτερα! Η κατάσταση είναι παραισθησιογόνα και είναι κρίμα να ασχολούμαστε».
Ο Κωστίκας συμφώνησε: «Το να γίνεται κατήγορος ένας κατηγορούμενος για διεύθυνση και σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, ο οποίος μάλιστα βρίσκεται εκτός φυλακής με εγγύηση και περιοριστικούς όρους είναι γραφικό. Αντιλαμβάνομαι την παραφροσύνη σου, Τάκη, τώρα που γκρεμίζεται το έκτρωμα που δημιούργησες και η οργάνωσή σου. Σου εύχομαι ταχεία ψυχική ανάρρωση γιατί προφανώς νοσείς. Αντε γεια...».

Το πάρτι είχε τελειώσει. Κυριολεκτικά και μεταφορικά. Οι καλεσμένοι, συνωστίζονταν στην εξώπορτα βρίζοντας την ώρα και τη στιγμή που αποδέχθηκαν την πρόσκληση. Κι εκεί που σιχτίριζαν (από μέσα τους) και έψαχναν τα κλειδιά των αυτοκινήτων τους, πετάγεται από το βάθος ο γιος του Τάκη και αμολάει τη μολότοφ του, παίρνοντας τα κομμάτια του πατρός κόντρα στους δύο Πόντιους:
«Ψυχικά νοσήματα και παραισθήσεις έχετε εσείς από δεκαετίες φάπας! Και επειδή έχετε ακόμα πολλές δεκαετίες ταλαιπωρίας οπλιστείτε με υπομονή! Επίσης είναι... λογικό να μιλάτε μεταξύ σας αλλά μη λέτε τα ίδια, αλλάξτε κασέτα ο ένας ή ο άλλος γιατί στο τέλος θα σας κράζουν και οι δικοί σας».
Απαντες τον αγνόησαν επιδεικτικά. Είχαν ανάψει ήδη τις μηχανές. Ο... γάμος είχε σχολάσει - προ πολλού.

Η συνέχεια επί της οθόνης. Εγχρωμον, σινεμασκόπ

Επαιξαν οι ηθοποιοί (με σειρά εμφάνισης): Διονύσιος (Σταύρος Κοντονής), Τάκης (Βαγγέλης Μαρινάκης), Γιωρίκας (Δημήτρης Μελισσανίδης), Κωστίκας (Ιβάν Σαββίδης), Σάκης (Γιάννης Αλαφούζος). Guest star - γιος Τάκη (Κώστας Καραπαπάς).

THE END (εντελώς, όμως. Πώς λέμε «ΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΤΕ ΑΔΕΛΦΙΑ!». Ετσι ακριβώς).

ΥΓ.: Ο συγγραφέας ουδεμία ευθύνη φέρει για τα λεγόμενα των πρωταγωνιστών. Είναι αυτούσια αποσπάσματα από τις δηλώσεις - ανακοινώσεις των. Ευχαριστώ.

Δημοσιεύτηκε στις 3 Ιουνίου 2016 στην «Εφημερίδα των Συντακτών»

12 Σεπτεμβρίου 2013

Η Χρυσή Αυγή, η Θύρα 4 και οι ανησυχητικές ομοιότητες (του ΚΩΣΤΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ)

 

Δεν γνωρίζω τι ακριβώς συνέβη έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής το απόγευμα της Τετάρτης 11/9, οπότε προτιμώ να μην το σχολιάσω. Είναι πάντως δεδομένο ότι με αφορμή την υπόθεση Κάτσε, οι οργανωμένοι οπαδοί του ΠΑΟΚ και οι Χρυσαυγίτες άνοιξαν μια βεντέτα που δε νομίζω να τελειώσει ήσυχα. Μέχρι πρότινος, η ένταση κατοικούσε στις ανακοινώσεις των δυο πλευρών (εκ των οποίων, η πρώτη απάντηση της «Θύρας 4» αποτελεί ένα από τα καλύτερα οπαδικά κείμενα που έχω διαβάσει ποτέ), ήταν όμως απολύτως βέβαιο ό,τι σύντομα θα εγκατέλειπε τις λέξεις και θα έβγαινε στους δρόμους.

Με αφορμή τη συγκεκριμένη διαμάχη ωστόσο προκύπτει ένα ενδιαφέρον ερώτημα. Πόση ακροδεξιά χωράει στα πέταλα των οργανωμένων; Το περασμένο καλοκαίρι δημοσιεύτηκε έρευνα σύμφωνα με την οποία οι οπαδοί του Ολυμπιακού ψηφίζουν Χρυσή Αυγή σε ποσοστό 7%, οι οπαδοί του Παναθηναϊκού 7,6%, της ΑΕΚ 3,6% και του ΠΑΟΚ 10,1% . Μια άλλη έρευνα , του καθηγητή Γιάννη Ζαϊμάκη στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, αναφέρει ότι σε δείγμα 650 οπαδών στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο, το ποσοστό της Χρυσής Αυγής στους συνδέσμους ξεπερνάει το 12%.

Η ψυχοσύνθεση του οργανωμένου, μοιάζει σε πολλά πράγματα με την ψυχοσύνθεση του Χρυσαυγίτη. Αμφότεροι καθορίζονται από την ιδιότητα του οπαδού, αμφότεροι πιστεύουν φανατικά στην ανωτερότητα της ομάδας, του σκοπού τους, των ιδεών τους, αμφότεροι θεωρούν τους απέναντι «εχθρούς», αμφότεροι τρέφονται με μίσος και ταυτόχρονα με μια στρεβλή αίσθηση της αγάπης («αγαπώ τον ΠΑΟΚ, για αυτό μαχαιρώνω Ολυμπιακούς», «αγαπώ την Ελλάδα, για αυτό μαχαιρώνω μετανάστες»). Αμφότεροι θεωρούν τη βία απαραίτητο σύμμαχο στις επιδιώξεις τους. Και αμφότεροι θεωρούν ότι είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι στην πραγματικότητα.
Με όσο αποτροπιασμό λοιπόν κι αν εκφράζονται για τη Χρυσή Αυγή οι ΠΑΟΚτσήδες εν προκειμένω ή οι ΑΕΚτσήδες στην περίπτωση Κατίδη, σε κάποιο βαθμό αποτελούν διαφορετικές όψεις του ίδιου φαινομένου.

Υπό αυτό το πρίσμα, βρίσκω την κόντρα της Θύρας 4 με τη Χρυσή Αυγή ιδιαίτερα  χρήσιμη: Αποτρέπει σε πρώτη φάση τον κίνδυνο δημιουργίας σημαντικών ακροδεξιών πυρήνων στα ελληνικά γήπεδα. Εκεί όπου έτσι κι αλλιώς βρίσκει παρηγοριά όλη η ασχήμια και η παθογένεια της ελληνικής κοινωνίας. Το τελευταίο πράγμα που μας λείπει είναι ο φασισμός. Ο οργανωμένος, κομματικοποιημένος φασισμός εννοώ. Διότι ο ανοργάνωτος, ο ατομικός, κόβει εισιτήριο εδώ και χρόνια...

πηγή: http://www.prismasport.gr

7 Αυγούστου 2013

Καλή αντάμωση στα ρακάδικα!..

«Ληστής», Καστρί, Βιάννος, Λιβυκό πέλαος…

Επειδή βλέπω να… αργούν τα γουναράδικα, προτείνω να δώσουμε -καλοκαιρινή- καλή αντάμωση στα ρακάδικα. Μήπως και ξελαμπικάρει λίγο το μυαλό μας –όσοι έχουμε, όσο έχουμε- γιατί κάτι δεν πάει καλά. Ορισμένοι μου φαίνεται ότι περιμένουν να δουν αλεξιπτωτιστές να πέφτουν στο Σύνταγμα για να καταλάβουν ότι η χώρα έχει «καταληφθεί». Γερμανοί είναι, τροϊκανοί είναι, εξωγηίνοι είναι, ποσώς με ενδιαφέρει η καταγωγή τους. Η υποταγή είναι το πρόβλημα.
Μπορεί αυτή την υποταγή να την από-δέχθηκε η κυβέρνηση. Όχι εσύ. Όχι εγώ. Όχι ο παραδίπλα. Ούτε η θεια μου η χορεύτρια. Η κυβέρνηση όμως υπογράφει, ενεργεί και δεσμεύει με τις υπογραφές της στα μνημόνια. Και σένα. Και μένα. Και τον παραδίπλα. Και τη θεια μου…
Πάμε στα ρακάδικα, λοιπόν, γιατί δεν ξέρω αν ενημερωθήκατε αλλά το Φθινόπωρο προβλέπεται ολίγον άγριο. Φόροι, διαθεσιμότητες, κινητικότητες, νοσοκομεία, δάσκαλοι, καθηγητές, χαράτσια κι ότι τραβάει η όρεξή σας. Το -όποιο- «λίπος» μας τελείωσε. Με μισθούς –όσοι… διαθέτουν- των 400 και των 500 ευρώ απορώ πως περιμένετε «εσείς οι από πάνω» ότι θα βρούμε λεφτά για να πληρώσουμε «εμείς οι από κάτω».
Ο Αρμαγεδδών είναι… ante εξώportas. Αν τον περιμένουμε στους καναπέδες, χάσαμε. Αν βγούμε στους δρόμους να τον προϋπαντήσουμε (σαν τον Μάη ένα πράμα) κάτι -καλό- μπορεί να βγει. Αλλωστε καμιά μάχη που δεν δόθηκε ΔΕΝ ΚΕΡΔΗΘΗΚΕ. Τελευταία ευκαιρία να «οπλιστούμε» είναι αυτές οι πρώτες 15-20 μέρες του Αυγούστου. Γιατί μετά μας περιμένουν οι επάλξεις. Και δεν ξέρω αν το έχουμε αντιληφθεί αλλά «Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί» (http://youtu.be/Ri4PDOF_KxM).

30 Ιουλίου 2013

Και οι πράκτορες του ΟΠΑΠ έχουν ψυχή!


Ξεσηκώθηκαν οι φαρμακοποιοί και συνεχίζουν τις αντιδράσεις για την απελευθέρωση του ωραρίου των φαρμακείων της Αθήνας, μετά την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Αθηναίων για ωράριο 62 ωρών και ανοιχτά φαρμακεία τα Σάββατα.
Με το σλόγκαν "Τα φαρμακεία δεν είναι καταστήματα λιανικής", ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος (ΠΦΣ) τονίζει σε ανακοίνωσή του:
«Η λειτουργία του φαρμακείου απαιτεί την αυτοπρόσωπη συνεχή παρουσία του φαρμακοποιού, για λόγους δημοσίας υγείας. Το εξοντωτικό ωράριο των 62 ωρών που επέβαλε ο κ. Καμίνης δεν εφαρμόζεται σε καμιά άλλη πόλη της χώρας και εγκυμονεί κινδύνους για τον ασθενή, αλλά και για τον φαρμακοποιό, ο οποίος οδηγείται εκτός από την οικονομική του εξόντωση και στη βιολογική» αναφέρουν οι φαρμακοποιοί και προσθέτουν ότι στις ώρες αυτές έρχονται να προστεθούν οι διημερεύσεις και οι διανυκτερεύσεις.
Ο ΠΦΣ καλεί τον δήμαρχο σε διάλογο με τους φαρμακοποιούς προκειμένου να βρεθεί μια βιώσιμη και ρεαλιστική λύση, που να εξυπηρετεί και τους ασφαλισμένους και τους επιστήμονες υγείας".
Sorry κιόλας, αλλά οι "επιστήμονες υγείας" δεν πουλάνε ούτε σαμπουάν, ούτε αφρόλουτρα, ούτε καλλυντικά, ούτε τσόκαρα και δεν συμμαζεύεται. Οσο κονομούσαν ήταν καλά. Τώρα τους έπιασε ο πόνος.

Οι πράκτορες του ΟΠΑΠ, δεν είναι επιστήμονες (αν και πλείστοι τα διαθέτουν και τα πτυχία τους τους, και τα μεταπτυχιακά τους, και τα διδακτορικά τους έτσι που τα κατάφερε ο Γιωργάκης στο... Καστελόριζο)!
Κι όμως. Δουλεύουν (τουλάχιστον) 12 ώρες ημερησίως, 7 ημέρες την εβδομάδα, ΚΥΡΙΩΣ ΣΑΒΒΑΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ. Αργίες; Καμιά Πρωτοχρονιά, Ανήμερα Χριστουγέννων, Πάσχα και της Παναγίας. Αυτό είναι όλο!
360 ημέρες το χρόνο. 360days per year. Να το γράψω και σε άλλες γλώσσες για να το εμπεδώσετε;
Εχετε πολλαπλασιάσει το 12 με το 7. Συνήθως μας κάνει 84!

Για να τελειώνουμε:

Αν οι φαρμακοποιοί θέλουν να τιμήσουν τον όρο "επιστήμονες υγείας" 
ας  υποστηρίξουν την απεμπλοκή της αμοιβής τους από την τιμή του κάθε φαρμάκου. Να αμείβονται π.χ. με βάση τον αριθμό των συνταγογραφούμενων φαρμάκων που διακινουν και όχι με ποσοστό κέρδους επι της τιμής. Εξάλλου το φάρμακο δεν είναι εμπόρευμα, Ή μήπως είναι;

Αν οι φαρμακοποιοί θέλουν να τιμήσουν τον όρο "επιστήμονες υγείας" 
ας μην αφήνουν (κάποιες μέρες) το "μαγαζί" στη σύζυγο, τη μάνα τους ή τον υπάλληλο...

Αν οι φαρμακοποιοί θέλουν να τιμήσουν τον όρο "επιστήμονες υγείας" 
ας ξανακάνουν τα φαρμακεία τους φαρμακεία και όχι σούπερ μάρκετ όπως είναι τα περισσότερα.

29 Ιουλίου 2013

Ανησυχεί για τον "Πήγασο"ο Ανδρουλιδάκης!


Τελικά σ' αυτή τη χώρα δεν -πρέπει να- ξαφνιάζεσαι ποτέ! Γιατί; Διότι ΟΛΑ μπορείς να τα δεις!!!
Οπως π.χ. τον Μιχάλη Ανδρουλιδάκη που χρωστάει εδώ και 1,5 χρόνο ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ και ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΣΕΙΣ στους εργαζόμενους της "ΕΞΕΔΡΑΣ", να... ανησυχεί για τις καθυστερήσεις μισθών στις εφημερίδες του συγκροτήματος Μπόμπολα (Εθνος, Goal, Ημερησία...).
Ε, ρε αυτοκτονικός ιδεασμός που μας χρειάζεται!

25 Ιουλίου 2013

ΑΕΚ: 59 ερωτήσεις "ζητούν" απαντήσεις

κ. Μελισσανίδη,

Διαβάσαμε με προσοχή την ανακοίνωσή σας της 11ης Ιουνίου, παρακολουθήσαμε και τη συνέντευξη τύπου που δώσατε στις 10 Ιουλίου και μας δημιουργήθηκαν ορισμένα ερωτήματα, τα οποία θα θέλαμε να σας θέσουμε.

Αναφέρετε ότι η «μεγάλη και γρήγορη επιστροφή […] απαιτεί τη συστράτευση όλων». Ότι απευθύνεσθε στον κόσμο της ΑΕΚ «χωρίς τον παραμικρό αποκλεισμό και διαχωρισμό». Ζητάτε «να μη λείψει κανείς από τη δεύτερη ιστορική αφετηρία του Συλλόγου, μετά το 1924». Ισχυρίζεστε ότι «δεν περισσεύει κανένας». Κλείνετε με τη φράση «Όλοι μαζί να ξεχρεώσουμε το χρέος μας».

Για να πούμε την αλήθεια, κάτι μας θύμισε όλο αυτό—ψάξαμε λοιπόν και το βρήκαμε: «Καλούμε για άλλη μια φορά όλους τους Αεκτσήδες (sic) να πορευτούμε ενωμένοι αφήνοντας πίσω μας τεχνιτές (sic) και μη διχόνοιες και διαφορές. Η ΑΕΚ είναι πάνω από όλους μας» (ανακοίνωση ΠΑΕ ΑΕΚ 23/10/2011, με πρόεδρο Σταύρο Αδαμίδη, όταν—και καλά—παραιτήθηκε). Αργότερα καταλάβαμε ότι ο Σταύρος δεν εξαιρούσε από την πρόσκληση δημοσιογράφους που τα έπαιρναν μέσω Empire, χρηματοδοτούμενους οπαδούς-υπαλλήλους της ΠΑΕ, καθώς και Βιντιάδηδες, Ξενιάδηδες και λοιπές οντότητες. Προκειμένου λοιπόν να μη γίνει πάλι καμία παρεξήγηση, θα θέλαμε να σας ρωτήσουμε αν η πρόσκληση που απευθύνετε αφορά και τους κάτωθι:

1. Αυτούς που εισέβαλαν στο γήπεδο στον αγώνα με τον Πανθρακικό, καταδικάζοντας την ομάδα σε υποβιβασμό. Επίσης το παλικάρι που, μπαίνοντας στον αγωνιστικό χώρο, βρήκε την ευκαιρία να κλέψει κι ένα ζευγάρι παπούτσια, αλλά και τον ηγέτη των καταληψιών στα Σπάτα και της «νέας» Original που βρέθηκε κι αυτός μέσα στο ντου.

2. Τον έτερο ηγέτη των καταληψιών στα Σπάτα και της «νέας» Original που σε ιδιωτικές συζητήσεις λέει για το ματς με τον Πανθρακικό «ας έχασε κι η ΑΕΚ δυο βαθμούς από μας, τόσα έχουμε δώσει για την ΑΕΚ», αλλά δεν καταλαβαίνουμε γιατί δε λέει τα ανωτέρω και δημόσια.

3. Τη νέα Original που δεν είχε να κάνει καμία αυτοκριτική για την εισβολή στον αγώνα με τον Πανθρακικό και τον υποβιβασμό της ομάδας (προφανώς θα επρόκειτο για οπαδούς τους Φωστήρα) αλλά έχει το θράσος να εκτοξεύει απειλές για «προπηλακισμούς», ανωνύμως όμως πια. Γιατί ο Χατζηχρήστος ήταν αυτό που κι οι πέτρες ξέρουν ότι ήταν, αλλά έχει τουλάχιστον όνομα και φωτογραφία. Ενώ η «νέα» Original δεν έχει ηγέτες, δεν έχει site, μπορεί να μην έχει ούτε μέλη. Μέχρι και στη συνάντηση μαζί σας στις 17 Ιουλίου δε μάθαμε ποτέ ποιοι εκπροσώπησαν την Original—λες και ντρέπονται να πουν το όνομά τους.

4. Αυτούς που σήμερα λένε «Η ΑΕΚΑΡΑ μας χρειάζεται δίπλα της ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΥΣ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ... ΕΝΩΜΕΝΟΥΣ χωρίς προαπαιτούμενα, πρόσωπα και προσωπικά κολλήματα...Τα αφήνουμε πίσω όλα αυτά...» χωρίς να διευκρινίζουν αν περιλαμβάνουν και την «αιτία του κακού», τον «οπαδό του χαφιεδισμού». Βέβαια, αυτοί που τότε κατηγορούσαν τον Ντέμη ως κουκουλοφόρο, σήμερα υποθάλπουν αυτούς που μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο φορώντας (κυριολεκτικά) κουκούλες κι αποτελείωσαν την ΑΕΚ.

5. Τους παλικαράδες της νέας και παλιάς Original που την έπεσαν στο Φουρτάδο γιατί τους έβρισε στην Τρίπολη, αλλά δεν τους απασχόλησαν οι τρεις παίκτες που κατά τον Λίνεν ήταν στημένοι στα σημαντικότερα ματς στην ιστορία της ΑΕΚ, ούτε τα όσα ανέφερε στην ίδια συνέντευξη για μερικούς «στον σύλλογο [που] θέλουν τον υποβιβασμό και την συνεπαγόμενη χρεοκοπία, ώστε να γλιτώσουν από τα παλαιά χρέη και να γίνει μια καινούργια αρχή».

6. Αυτούς που έλεγχαν τη μέχρι πρότινος διοίκηση της Ερασιτεχνικής και ξέρουν και να διακρίνουν τους πραγματικούς εχθρούς της ΑΕΚ: προπηλάκισαν λοιπόν στην τελευταία Γενική Συνέλευση το γνωστό αντιΑΕΚτζή Χαρίδημο Μανουσάκη που πασχίζει δεκαετίες για την Ερασιτεχνική, αλλά δε είχαν πρόβλημα να δεχθούν πέρσι, όπως προκύπτει από τον ταμειακό απολογισμό της Ερασιτεχνικής, δωρεά διακοσίων ολόκληρων ευρώ από το Γιάννη Γρανίτσα (τον άνθρωπο που δήλωσε επί λέξει στην επέτειο των δέκα ετών από την κατεδάφιση του γηπέδου «δεν έχω μετανιώσει για την απόφασή μου να γκρεμίσω το γήπεδο»).

7. Το στενό συνεργάτη του Χατζηχρήστου ο οποίος από τη σουίτα του εβδόμου ορόφου στο President είχε οργανώσει ολόκληρη επιχείρηση για τη σταυροδοσία των πρόσφατων εκλογών της Ερασιτεχνικής, προφανώς για να βοηθήσει τη νέα τάξη πραγμάτων κι όχι για να φροντίσει να παραμείνουν στη θέση τους οι παλιοί του φίλοι.

8. Την πρώτη παγκοσμίως gay-friendly οργάνωση οπαδών που δέθηκε αδιαμαρτύρητα την επιστροφή στην ΑΕΚ ενός από τους δύο παράγοντες τους οποίους αποκαλούσε σε ανακοίνωσή της πριν δύο χρόνια «ΑΔΕΡΦΕΣ» (sic).

9. Αυτούς που στο γιαουρτάδικο (στο μαγαζί της άλλης, από τις δύο, κατά τα λεγόμενά τους, «ΑΔΕΡΦΕΣ») πήγαιναν μόνο για να φάνε παγωμένο γιαούρτι, άντε και για να συζητήσουν για το ταμείο της Ερασιτεχνικής. Λόγω της ανοιχτόμυαλης αυτής στάσης της Original, πιστεύουμε ότι του χρόνου θα πρέπει άγημα της οργάνωσης να παραστεί στο Athens Gay Pride. Εξάλλου, με τους ομοφυλόφιλους δεν έχουμε και τίποτε να χωρίσουμε. Με τις «ΑΔΕΡΦΕΣ» όμως;

10. Τους θεματοφύλακες της ιστορίας της ΑΕΚ που μας ζάλισαν τόσα χρόνια με τον ιερό ύμνο αλλά δεν τους πείραξαν τα κοτόπουλα του νέου σήματος. Προφανώς γιατί φωτίστηκαν ετεροχρονισμένα από τη μοντέρνα προσέγγιση του νέου ηγέτη, όπως εκφράστηκε στο Εθνοσπόρ το 2003: «Αλλαγή του ύμνου εδώ και τώρα! […] Γιατί είναι παλαιομοδίτικος! “Εμπρός παλικάρια σπάστε τα δοκάρια”, τι είναι αυτό;»

11. Αυτούς που στην περίπτωση Κατίδη διακήρυτταν «τις αντιφασιστικές τους αξίες» αλλά δεν είχαν πρόβλημα να την πέσουν στο δημοσιογράφο που είχε βγάλει στη δημοσιότητα το περίφημο «μνημόνιο» που είχαν υπογράψει Χατζηχρήστος-Αδαμίδης.

12. Αυτούς που στις 16/1/2013 κατήγγειλαν στη Γ.Σ. της ΠΑΕ την αγορά παγομηχανής έναντι 8.500 ευρώ, αλλά μετά προφανώς πείστηκαν ότι η παγομηχανή ήταν όντως «κολοσσιαίων» διαστάσεων, οπότε στα πλαίσια της ενότητας κ.λπ. δε θέλησαν να δώσουν συνέχεια.

13. Αυτούς που ξέχασαν γρήγορα τα όσα βαρύγδουπα ανακοίνωναν το Γενάρη ( ότι «αποφάσισαν ομόφωνα να προσφύγουν στην Δικαιοσύνη καταθέτοντας αίτηση για την διενέργεια διαχειριστικού ελέγχου στην ΠΑΕ ΑΕΚ από το έτος 2004 μέχρι σήμερα. Η διοίκηση του σωματείου θα προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες ΑΜΕΣΑ και θα πιέσει προς όλες τις κατευθύνσεις για να προχωρήσει με γρήγορους ρυθμούς η διαδικασία. Σκοπός αυτής της ενέργειας είναι να μάθει ο κόσμος της ΑΕΚ το πώς έφτασε η αγαπημένη μας ομάδα εδώ. Είναι σίγουρο ότι θα λάμψει η αλήθεια γιατί για αυτήν θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις. Θα διαλευκανθούν όλα τα "μυστήρια" και θα αποδοθεί δικαιοσύνη γιατί αυτό επιζητεί ο κόσμος της ΑΕΚ. Θα υπάρξει πλήρης διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα. Να είναι σίγουροι όλοι πως θα δώσουμε μάχες για να αποκαλυφθεί η αλήθεια, καθαρά και τίμια, λέξεις οι οποίες είναι συνυφασμένες με την ένδοξη ιστορία της Ένωσης») αλλά και όσα έλεγαν τον Απρίλη («υποσχόμαστε ένα πράγμα, την επόμενη μέρα, είτε μας βρει στην Α' είτε στην Β' είτε σε όλη την ΑΛΦΑΒΗΤΑ, θα υπάρξει κάθαρση παντού» ). Τι άραγε να έγιναν και να τα ξέχασαν τα λόγια αυτά; Α ναι, όπως μας ενημέρωσαν «Η ΑΕΚΑΡΑ μας χρειάζεται δίπλα της ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΥΣ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ ...ΕΝΩΜΕΝΟΥΣ χωρίς προαπαιτούμενα, πρόσωπα και προσωπικά κολλήματα... Τα αφήνουμε πίσω όλα αυτά...». Να πάμε να φάμε κι ένα παγωμένο γιαούρτι όλοι μαζί για να γιορτάσουμε το κλίμα ενότητας!

14. Αυτούς που αμέλησαν προφανώς να μας ενημερώσουν για την τύχη των δύο προτάσεων που, όπως μας ανακοίνωσαν στις 5/3/2013, είχαν υποβληθεί στην Ερασιτεχνική για την κατασκευή γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια. Επειδή επρόκειτο προφανώς για σοβαρές προτάσεις κι όχι για παπατζιλίκια, και δεδομένου μάλιστα ότι η πρόταση του κ. Έρτσου ήταν για γήπεδο 40.000 θέσεων, η δε άλλη του κ. Στρατηγέα ήταν για γήπεδο 32.000 θέσεων, γιατί δεν τις έθεσαν υπόψη της πρόσφατης Γενικής Συνέλευσης; Ή έστω υπόψη σας, για να μην ξοδεύεστε και σε Ιταλούς αρχιτέκτονες. Μπας και περισσέψει τίποτε για να κάνετε και καμιά μεταγραφή της προκοπής δηλαδή.

15. Αυτούς που ξέχασαν να μας ενημερώσουν ποιοι είναι αυτοί που, σύμφωνα με τον τελευταίο ισολογισμό της Ερασιτεχνικής, της χρωστάνε €3,5 εκ. (για ποιο λόγο τα χρωστάνε και τι έκανε η Ερασιτεχνική για να τα εισπράξει), ποιοι είναι οι πελάτες που έδωσαν προκαταβολές €1,6 εκ. (για ποια αιτία τις έδωσαν και γιατί ήταν τόσο κιμπάρηδες) και τέλος πώς βρέθηκε να χρωστάει η Ερασιτεχνική €2,3 εκ. σε διάφορους που δεν είναι προμηθευτές (σε προμηθευτές χρωστάει άλλα €3,2 εκ.). Αν, τέλος, η Ερασιτεχνική έχει φορολογική ενημερότητα. Μήπως δηλαδή τα λεφτά από τα διαρκείας δεν πάνε μόνο για την ενίσχυση της ομάδας και το νέο γήπεδο. Μήπως χρειαστεί να πάνε και για τα σπασμένα που άφησε η υπό την Original διοίκηση της Ερασιτεχνικής. Ίσως μπορεί να μας ενημερώσει σχετικά ο απελθών ταμίας της Ερασιτεχνικής, αυτός που ήταν και διαχειριστής στο γιαουρτάδικο.

16. Αυτούς που στις 16/12/2012 φώναζαν «όποιος μιλάει για B΄ Εθνική η μάνα του κ.λπ. με έναν ΑΕΚτζή » (εκτελών χρέη Ευγενίας Μανωλίδου ο συμπαθής Μίμης) ενώ στις 11 Μαΐου 2013 (ούτε έξι μήνες αργότερα δηλαδή) έβγαζαν ανακοινώσεις λέγοντας «OΠOI[Α]ΔHΠOTE AΛΛH ΠEPIΠTΩΣH EKTOΣ AΠO THN ΠTΩXEYΣH ΘA MAΣ BΛEΠETE KAΘE MEPA MΠPOΣTA ΣAΣ, ΣTA ΣΠITIA ΣAΣ, ΣTIΣ EΠIXEIPHΣEIΣ ΣΑΣ KAI ΣTIΣ ΔIAKOΠEΣ ΣΑΣ». Και προχθές «Η περιπέτεια-εμπειρία που ζούμε έχει γεύση πικρή στην αρχή (Γ΄Εθνική) αλλά σίγουρα γλυκιά στη συνέχεια». Μήπως, μετά από τόσες κωλοτούμπες, το μέλλον της οργάνωσης βρίσκεται στην ενόργανη γυμναστική, στην οποία την αναμένουν διεθνείς διακρίσεις; Μήπως η Original δε θα έπρεπε στις εκλογές της Ερασιτεχνικής να στηρίξει το ψηφοδέλτιο του Δημήτρη Μελισσανίδη, αλλά να κατεβάσει δικό της υπό τον Ιωάννη Μελισσανίδη; 

17. Τους διάφορους ΑΕΚάρες και ΑΕΚάρχες που έχουν άποψη για τα πάντα και βγάζουν ανακοίνωση για ψύλλου πήδημα αλλά πέρασαν στο ντούκου τα ανωτέρω.

18. Αυτούς που ανερυθρίαστα και με απόλυτη μυστικότητα έβαλαν την υπογραφή τους το 2008 σε συμφωνητικό μίσθωσης για το προπονητικό με μίσθωμα ύψους 1,3 εκ. το χρόνο, για να το επαναφέρουν ενάμιση χρόνο μετά με μίσθωμα μόλις €720.000.

19. Τον πρώην πρόεδρο της ΑΕΚ (αυτόν που υπέγραψε το ανωτέρω συμφωνητικό) που κόπτεται και πασχίζει για την ΑΕΚ κυνηγώντας τον Ψωμιάδη, αλλά δεν είχε το χρόνο να πάει να καταθέσει για το θέμα της Empire, μήπως και βρεθεί άκρη με το πόσο στοκ παρέλαβε και πόσο παρέδωσε στην επόμενη διοίκηση. Για να μάθουμε κι εμείς ποιοι και πώς εξαφανίζουν βουνά αθλητικού υλικού αξίας εκατομμυρίων.

20. Τον ίδιο πρώην πρόεδρο της ΑΕΚ που έλεγε για σας τα χειρότερα ενώ τώρα είναι τακτικός επισκέπτης των γραφείων της Aegean, προσπαθώντας προφανώς να μεγαλώσει τη λίμνη με τα σάλια του.

21. Τον ίδιο πρώην πρόεδρο της ΑΕΚ που, σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στο διαχειριστικό έλεγχο, υπέγραψε στις 2/7/2007 ιδιωτικό συμφωνητικό «µε βάση το οποίο ο ποδοσφαιριστής [Nsaliwa] θα λάμβανε για την μεταγραφή του στην ΑΕΚ ΠΑΕ ως αμοιβή το ποσό των €660.000 για τριετές συμβόλαιο», αλλά την επομένη μπερδεύτηκε προφανώς και «υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο με τον ίδιο παίκτη που όριζε ως αμοιβή του ποδοσφαιριστή το ποσό των €960.000 για περίοδο τριών ετών ήτοι αμοιβή μεγαλύτερη κατά το ποσό των €300.000 σε σχέση µε το ιδιωτικό συμφωνητικό που υπεγράφη µία ημέρα πριν».

22. Τον ίδιο πρώην πρόεδρο της ΑΕΚ που εμφανίζεται στο διαχειριστικό έλεγχο της ΠΑΕ να έχει καταβάλει στις 31/1/2006 στην Partizan €341.098,67 ευρώ (ποσό το οποίο αργότερα ανέλαβε από την ΑΕΚ), ενώ η οφειλή της ΑΕΚ στην Partizan εμφανιζόταν εξοφλημένη στα βιβλία της ΠΑΕ, και μάλιστα ξεχνάει επί επτά χρόνια (παρότι του το θύμισε κι ο διαχειριστικός έλεγχος) να φέρει την εξοφλητική απόδειξη που έλαβε, δίνοντας έτσι λαβή σε κάποιους κακόβουλους να λένε ότι άρχισε νωρίς τις τραβηχτικές.

23. Τον τότε και τώρα γενικό διευθυντή της ΑΕΚ που δεν πρόσεξε ότι η Partizan είχε ήδη εξοφληθεί και κατέβαλε στον ανωτέρω παράγοντα τα €341.098,67 ευρώ. Ο οποίος γενικός διευθυντής ξέρετε πώς αποκαλούσε τότε τον σημερινό «επικεφαλής αγωνιστικού τμήματος» όσο κι εσάς προσωπικά; Να βοηθήσουμε: διαφορετικές λέξεις χρησιμοποιούσε, κι οι δύο με πρώτο γράμμα το λάμδα. Ας το ξεχάσουμε όμως καλύτερα, να μην χαλάσουμε και το ενωτικό κλίμα…

24. Αυτόν που υπόσχεται χρόνια τώρα πακτωλό χρημάτων από τον Ψωμιάδη, παρότι γνωρίζει ότι το μεν αστικό μέρος της υπόθεσης έχει τελεσιδικήσει εδώ και χρόνια χωρίς να εισπραχθεί φράγκο, το δε ποινικό δεν έχει σχέση με την αποζημίωση της ΑΕΚ. Η μόνη οικονομική συναλλαγή που θα μπορούσε να γίνει είναι να δώσει ο Μάκης κανένα χαρτζιλίκι κάτω από το τραπέζι σ’ αυτούς που του έχουν γίνει τσιμπούρι, αλλά βέβαια είναι τέτοιο το ήθος των ανδρών που δεν επιτρέπει τέτοιες σκέψεις.

25. Το μεγάλο ηθοποιό και πολιτικό άνδρα που, μετά την ψήφιση της περίφημης τροπολογίας το Φεβρουάριο του 2012, δήλωνε: «Μετά την ψήφιση του νόμου που επιτρέπει την ανέγερση του γηπέδου της ΑΕΚ στην Ν. Φιλαδέλφεια είχα δηλώσει πως η αποστολή μου τελείωσε». Που μας έλεγε ότι «το γραφείο του κατακλύζεται από μηνύματα αγωνιούντων οπαδών αλλά και επιχειρηματιών που επιδιώκουν συνάντηση και συμμετοχή στο έργο της ανέγερσης». Ότι «[στον ίδιο] προσωπικά έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από τρεις διαφορετικούς φορείς. Ένα αμερικάνικο fund, έναν κατασκευαστικό όμιλο από την Γερμανία και μια ομάδα Ελλήνων κατασκευαστών». Που μας προειδοποιούσε ότι «συνυπολογίζοντας όλα τα παραπάνω και διακρίνοντας την αισθητή καθυστέρηση σε ενέργειες που αφορούν το γήπεδο στην Ν. Φιλαδέλφεια αφήνω περιθώριο δέκα ημερών στην Ερασιτεχνική προκειμένου να προχωρήσει σε κάποιες κινήσεις. Στις αρχές του Απρίλη [του 2012] δηλώνω πως θα αποφασίσω να προχωρήσω αναγκαστικά μόνος συστήνοντας και ανακοινώνοντας ονόματα μίας επιτροπής συμβούλων αποτελούμενης από οικονομολόγους, αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς κ.α. που θα αναλάβει να "τρέξει" το έργο». Αυτόν που έκλεινε την τελευταία σχετική με το γήπεδο ανακοίνωσή του στις 26/4/2013 με το ποίημα: «Σ’ ακολουθώ, στη μοίρα σου δεμένος/και στα φτερά σου πάνω ακουμπώ/Κι εσύ με ταξιδεύεις όπου κι αν παίζεις/εκεί θα είμαι κι εγώ/Σ’ ακολουθώ, και στ’ όνειρο ταγμένος/πάλι ψηλά να ζήσω να σε δω/Για πάντα αφοσιωμένος στα κίτρινα βαμμένος/μαζί σου αγκαλιά κι ας πάμε στο γκρεμό/ΑΕΚ σ’ αγαπώ». Δε μας εξηγεί όμως, ούτε αυτός, ούτε οι ογδόντα ταγοί του έθνους που ψήφισαν την περίφημη τροπολογία, γιατί ο φάκελος που κατέθεσε η εταιρεία Dimand S.A. στο δήμο Νέας Φιλαδέλφειας στις 21/6 προβλέπει στο χρονοδιάγραμμα κατασκευής για την περίοδο Ιούνιος-Δεκέμβριος 2013 την «ψήφιση νέου νόμου»; Ή γιατί εσείς είπατε στη συνέντευξη τύπου ότι θέλετε «να φτιαχτεί η πλατφόρμα για να μην υπάρχουν προβλήματα με το Συμβούλιο Επικρατείας». Τι προβλήματα να υπάρξουν, ολόκληρος νόμος πέρασε.

26. Τον πρώην πρόεδρο της ΑΕΚ που διαχειρίστηκε κι αυτός την Empire και το στοκ της Puma, χωρίς να μας εξηγήσει βέβαια τι ακριβώς έγινε εκεί. Μας διαβεβαίωσε όμως ότι «στην περίοδο τη δική [του] η καταρχήν οικονομική και λογιστική παρακολούθηση και διαχείριση, καθώς και η φορολογική συμμόρφωση ήταν απόλυτα άψογες και κρυστάλλινες». Παρ’ όλα αυτά δεν είπε «τι λέτε ρε» στους δικαστές του Β΄ Τριμελούς Πλημμελειοδικείου όταν πριν λίγες μέρες του έριξαν πέντε χρόνια για τα χρέη της ΠΑΕ προς το Δημόσιο, ενώ ο ίδιος είχε «προσέλθει αυτοβούλως […] βεβαίως για να βοηθήσει τη δικαιοσύνη».

27. Τον (άλλο) πρώην πρόεδρο της ΑΕΚ (αυτόν που δεν του έφτανε η μία offshore κι άνοιξε και δεύτερη κατά την περίοδο της θητείας του) τα λόγια του οποίου στις 18/1/2010 ήσαν προφητικά: «Κατάπληκτος παρατηρώ το τελευταίο διάστημα να εκτυλίσσεται ένα πρωτοφανές σχέδιο αποδόμησης της ΠΑΕ ΑΕΚ. Απατεωνίσκοι επίδοξοι παράγοντες, τυχοδιώκτες ΑΕΚάρχες που ζουν στην πλάτη της ομάδας διακινώντας «Κροίσους» και ΑΕΚοφροσύνη, […] απίθανοι «επενδυτές» […] συνθέτουν ένα όζον περιβάλλον μέσα στο οποίο προσπαθεί να επιζήσει η ομάδα μας. Ο στόχος των παρασίτων είναι προφανής: να παραμείνει η ΑΕΚ ακυβέρνητη, ώστε να απομυζήσουν ανενόχλητοι και την τελευταία σταγόνα».

28. Αυτούς που εξακολουθούν να κάνουν την πάπια για το στοκ της Puma, για τον ισολογισμό της Empire και για τις offshore κι έχουν το θράσος να διοργανώνουν ακόμη και σήμερα μπαζάρ στη μπουτίκ της Νέας Φιλαδέλφειας χωρίς κανείς να γνωρίζει που πάνε τα χρήματα.

29. Τους μετόχους της ομάδας του 2004 που στις 13/11/2005 δήλωναν ότι «έχουν κοινό όραμα για μία νέα ηθική στο ποδόσφαιρο και γενικότερα στον αθλητισμό». Ότι «είναι αρκετά ρομαντικοί [ώστε] να πιστεύουν ότι το καλό και το έντιμο κάποια στιγμή θα δικαιωθούν». Που έλεγαν ότι «το διαφορετικό απαιτεί ρήξεις». Που μιλούσαν επίσης για «κοτοτίγρη», όταν τον Ιανουάριο του 2009 σας προσφέρθηκε η ΑΕΚ για ένα ευρώ (με μόλις 12 εκ. άνοιγμα) και δεν ανταποκριθήκατε. Και που όταν είδαν τα δύσκολα, άνοιξαν το πορτοφόλι για να συμμετάσχουν κι αυτοί στο όραμα του νέου γηπέδου.

30. Τους δημοσιογράφους-βαποράκια Κοζώνηδων, Βιντιάδηδων και λοιπών οντοτήτων που σήμερα αποθεώνουν ξέρετε-ποιον, καθώς και τα ΜΜΕ που σιτίστηκαν τόσα χρόνια στο πρυτανείο της Empire, αφήνοντας (τουλάχιστον ένα) φέσι ύψους €371.688,02.

31. Τον πρώην παράγοντα της ΑΕΚ (και πρώην συνεργάτη σας) που δεν έρχεται πια στην Ελλάδα, προφανώς λόγω επιλογής lifestyle κι όχι γιατί έχει κάποια σχέση με την υπόθεση της απάτης ύψους 38 εκ. ευρώ εις βάρος του Ρέστη (όπως λένε δυστυχώς κάποιοι κακόβουλοι).

32. Τον μέχρι πριν λίγες μέρες οικονομικό διευθυντή της ΠΑΕ και νυν συμπαραστάτη του εκκαθαριστή της ΠΑΕ, ο οποίος το 2004, κι ενώ η ΑΕΚ βρισκόταν οικονομικά στο χείλος του γκρεμού, έδωσε σε συνεργασία με τον προαναφερθέντα παράγοντα στην κυπριακή εταιρεία «PRESOR CORPORATION LTD» το ποσό των €500.000 για το οποίο οι ορκωτοί του διαχειριστικού ελέγχου (σ. 21) σημείωναν ότι «δεν είμαστε σε θέση να βεβαιώσουμε σε τι είδος συναλλαγή – υπηρεσιών αναφέρεται».

33. Το σημερινό εκκαθαριστή της ΠΑΕ που, όταν ανέλαβε την προεδρία της ΑΕΚ στις 3 Φεβρουαρίου του 2012 δήλωνε ότι «αν δεν βοηθήσουν οι μέτοχοι ή δεν υπάρξει άλλος επενδυτής, εγώ δεν θα αφήσω να σκάσει η βόμβα στα χέρια μου [και] θα παραιτηθώ στις 10-15 Μαρτίου» αλλά αργότερα δήλωνε ότι είδε εξτρέ τραπέζης ότι «για τα 9 εκατ. ευρώ από τα 13,5 εκατ. ευρώ [του Βιντιάδη]» και παρέμεινε.

34. Τον πρώην προπονητή επί των ημερών του οποίου οι μεταγραφές γίνονταν ως επί το πλείστον μέσω συγκεκριμένου μάνατζερ, ο οποίος μάλιστα είχε την ευγενή καλοσύνη να ενημερώσει τον νέο πρόεδρο της ΑΕΚ άμα τη αναλήψει των καθηκόντων του ότι «μαζί θα χτίσουμε τη νέα ΑΕΚ» .

35. Τον μάνατζερ που έγινε τεχνικός διευθυντής για να βοηθήσει, αλλά φεύγοντας, κατά «μαγικό» τρόπο, έγινε πάλι μάνατζερ με πελάτες επτά παίκτες της ΑΕΚ.

36. Τη σημαία της ΑΕΚ που στις 19/5/2004 σας είπε αποκαλέσει στο ραδιόφωνο «ρε λαμόγιο» για να απαντήσετε εσείς «αν θα μιλήσω, θα μάθουν όλοι ποιος [είσαι] και θα πρέπει να φύγει[ς] από την Ελλάδα» και να συμπληρώσετε «μπορούμε να σταματήσουμε να λέμε για τα παλιά; Έχω παραδεχτεί ότι έχω κάνει ένα λάθος» (από τότε το είχατε αυτό με το σφουγγάρι και το παρελθόν, σ’ αυτό τουλάχιστον είστε συνεπής). Όμως, χάριν της ενότητας και μόνο, ο παλιός ποδοσφαιριστής αυτός παρέστη στην πρόσφατη συνέντευξη τύπου σας.

37. Το σημερινό υπεύθυνο ακαδημιών, ο οποίος απέδειξε περίτρανα την ΑΕΚοφροσύνη του το 2004. Τότε οι «μέτοχοι-αμέτοχοι» πλήρωσαν ΠΡΙΝ αναλάβουν τη διοίκηση €1,43 εκ. για οφειλές σε FIFA και παίκτες, προκειμένου να λάβει άδεια η ΑΕΚ να αγωνιστεί στο UEFA. Ο ποδοσφαιριστής αυτός λοιπόν, ήταν ο μόνος ο οποίος δε δέχθηκε διακανονισμό και απαίτησε πλήρη εξόφληση των οφειλομένων, ύψους €110.000. Προφανώς ήταν σε δύσκολη οικονομική θέση, γιατί την ίδια περίοδο αμειβόταν στη Μονακό μόλις με €64.765 ΤΟ ΜΗΝΑ.

38. Τον αιώνιο νομικό σύμβουλο της ΑΕΚ, τις ικανότητες του οποίου εκτίμησε τόσο ο Ντέμης ώστε εν συνεχεία να τον διατηρήσει και ως προσωπικό του δικηγόρο (με συνεργάτη του παρουσιάστηκε στον εισαγγελέα το Μάιο, αυτοβούλως πάντα). Ο κύριος αυτός λοιπόν, ήταν προφανώς και φίλος του Αχιλλέα Μπέου, με τον οποίο είχε τρεις σπαρταριστές συνομιλίες λίγες μέρες μετά το 0-4 στο ΟΑΚΑ (περιλαμβάνονται στη δικογραφία για τα στημένα , σ. 58, 107 και 111). Η πρώτη ανάγνωση της απομαγνητοφώνησης των συνομιλιών είναι βέβαια σοκαριστική, γιατί νομίζει κανείς ότι ο επί χρόνια νομικός σύμβουλος της ΑΕΚ εξυπηρετούσε τον Αχιλλέα στην προσπάθειά του να στήσει το επόμενο ματσάκι του Βόλου με τον Ηρακλή (μεσολαβώντας με πρώην παράγοντα του Ηρακλή που ζει στη Ρόδο), εισπράττοντας και τεσσεράμισι χιλιάρικα για τον κόπο του. Στην άλλη συνομιλία πάλι, νομίζει κανείς εκ πρώτης όψεως ότι ο νομικός σύμβουλος της ΠΑΕ μεταφέρει στον Αχιλλέα τις εξηγήσεις που έδωσε ο Μάνταλος (μέσω του «Χρήστου κοκό Γλυφάδα») για την παρουσία του στη Θεσσαλονίκη λίγες μέρες πριν το ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 1-0—παιχνίδι για το οποίο, όπως μαθαίνουμε από άλλο σημείο της δικογραφίας, ο Βαγγέλης ήταν θυμωμένος με τον Αχιλλέα, ο οποίος «είχε κάνει μια προσπάθεια» με το θέμα του Μάνταλου που προφανώς δε βγήκε. Αυτές οι σκέψεις δεν μπορεί βέβαια σε καμία περίπτωση να ευσταθούν εφόσον ο Αχιλλέας παρεδόθη άσπιλος και αμόλυντος, λευκή περιστερά, από την ελληνική δικαιοσύνη (δυστυχώς όχι κι από την UEFA). Εσείς πάντως, γνωρίζοντας το ήθος του σπουδαίου νομικού (είχε άλλωστε αναγνωριστεί από παλιά αυτό με την τοποθέτησή του σε θέση αθλητικού δικαστή τα χρόνια που κάποιοι εμπαθείς ονομάζουν «της παράγκας») δεν παρασυρθήκατε από τέτοιες παρερμηνείες και τον διατηρήσατε στη θέση του, απομακρύνοντας αντίθετα τον κυρ-Αντρέα το Σταματιάδη.

39. Το νέο μέλος της διοικούσαν επιτροπής του ποδοσφαιρικού τμήματος, πρώην σύμβουλο της «κυρίας με το φλυτζανάκι», που είχε προσφέρει αξέχαστες στιγμές στους φιλάθλους της ομάδας μας με τη σκηνοθεσία του υπερθεάματος «O εφοπλιστής Alejandro Sklavenitis αγοράζει την ΑΕΚ»—με παραγωγό βέβαια το Μάκη Ψωμιάδη, να μην ξεχνιόμαστε.

40. Το έτερο μέλος της διοικούσας επιτροπής, παρατρεχάμενη του Ανδρέα Δημητρέλου, που παρίστατο στις κοινωνικές εκδηλώσεις του Δημήτρη Βιντιάδη και έλεγε για το Σταύρο ότι «ήταν παρεξηγημένος».

41. Τον παράγοντα που το 2003 έλεγε ότι «το όνειρό μου είναι να δημιουργήσει η ΑΕΚ το δικό της χώρο που θα τον ονομάσουμε ΑΕΚ City» προσθέτοντας ότι «δεν μιλάω απαραίτητα για τον χώρο στη Νέα Φιλαδέλφεια», ενώ σήμερα δηλώνει, χωρίς να μας εξηγήσει τι μεσολάβησε, ότι «το σπίτι της [ΑΕΚ] δεν μπορεί να είναι αλλού παρά μόνο στη Νέα Φιλαδέλφεια».

42. Τον ίδιο παράγοντα που δήλωσε πρόσφατα ότι «στην πιο δύσκολη συγκυρία της 89χρονης ιστορίας της ΑΕΚ, αποτελεί επιτακτική υποχρέωση για εμένα να δηλώσω παρών στο νέο ξεκίνημα». Που ζήτησε από τον κόσμο της ΑΕΚ «να σταθεί δίπλα και να μην λείψει κανείς από τη δεύτερη ιστορική αφετηρία του Συλλόγου, μετά το 1924». Δε μας εξήγησε όμως που ήταν ο ίδιος στην άλλη δύσκολη στιγμή και στο άλλο μεγάλο ξεκίνημα της ΑΕΚ το 2004.

43. Τον ίδιο παράγοντα που, την τελευταία φορά που εμφανίστηκε για να σώσει την ΑΕΚ είχε ως συμπαραστάτες, μεταξύ άλλων, το Λαυρέντη Λαυρεντιάδη και τον πρώην παράγοντα της ΑΕΚ που δεν έρχεται στην Ελλάδα λόγω επιλογής lifestyle.

44. Το ίδιο παράγοντα που στις 18/7/2009 έλεγε σε συνέντευξή του «ό,τι λέω το τηρώ και το ίδιο απαιτώ από τους άλλους», έχοντας επίσης πει επί λέξει σε δήλωσή του στις 3/1/2009: «θα ήθελα να δηλώσω ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως ενδεχόμενο να επιστρέψω στη διοίκηση της ομάδας».

45. Τον ίδιο παράγοντα που στην πρόσφατη συνέντευξη τύπου που έδωσε είπε επί λέξει «κατ’ αρχήν πρέπει να πω για μια ακόμη φορά ότι δεν έχω περιβάλλον. Ό,τι έχω να πω το λέω εγώ», ξεμπροστιάζοντας αφενός κάτι διευθυντές αθλητικών εφημερίδων που έχουν το θράσος να μιλάνε για λογαριασμό του, γράφοντας άρθρα με προβοκατόρικους τίτλους όπως «Η εξομολόγηση του Μελισσανίδη» και ταπώνοντας αφετέρου όσους διέδιδαν ότι αυτόν με την εταιρεία δημοσίων σχέσεων τον έβαλε στη διοικούσα επιτροπή για να κάνει παιχνίδι με τον τύπο.

46. Τον ίδιο παράγοντα που, όταν πλήρωναν άλλοι, λοιδορούσε τους πρώην μετόχους της ΑΕΚ ότι δεν είναι «χώστες» και δεν κάνουν μεγάλες μεταγραφές (18/7/2009: «πιστεύω ότι στην AEK πρέπει να γίνει γενναία χρηματοδότηση όπως στις άλλες μεγάλες ομάδες», 3/1/2009: «εκτιμώ ότι η ΑΕΚ χρειάζεται […] γενναία χρηματοδότηση προκειμένου να δημιουργήσει τις απαραίτητες για την ιστορία της προϋποθέσεις πρωταθλητισμού και ότι δεν της είναι αρκετή ακόμα και η ορθολογική διαχείριση των εσόδων της, όταν μάλιστα με τις σημερινές συνθήκες θα υπολείπονται σταθερά των αντίστοιχων εσόδων των ανταγωνιστών της»). Αυτόν που δεν υπολόγιζε το χρήμα και δήλωνε για το Σκόκο (πάντα όταν πλήρωναν άλλοι): «Να πάει να γαμηθεί ο Σκόκο. Εμένα αν ήταν στο χέρι μου, θα τον άφηνα για έναν χρόνο στην κερκίδα και μετά ας πήγαινε όπου ήθελε». Τώρα που πληρώνει ο ίδιος, μιλάει για «το βάρος [που πρέπει να πέσει στις] ακαδημίες με την ΑΕΚ να στηρίζεται στα δικά της παιδιά, […] για μια ΑΕΚ […] που να μην βασίζεται πουθενά, παρά μόνο στον κόσμο της». Επίσης, «χρηματοδοτεί γενναία» την ΑΕΚ για φέρει με τριετές συμβόλαιο κάποιον εικοσιεξάχρονο που έμεινε ελεύθερος από την Ξάνθη, τα «χώνει» για να φέρει με σαράντα χιλιάρικα το χρόνο κάποιον εικοσιπεντάχρονο Κροάτη που είχε βάλει δέκα γκολ στο πρωτάθλημα-φωτιά της Σλοβενίας (συμμετέχουν δέκα ομάδες), αφήνει να φύγουν για ψίχουλα από την ομάδα παίκτες της αξίας και της ηλικίας του Φούντα , του Μπουγαΐδη και του Βλάχου κι επιτρέπει τέλος στην την ομάδα να επιλέξει για προετοιμασία μεταξύ της χλιδής του Καρπενησίου και της πολυτέλειας του Πηλίου.

47. Τον ίδιο παράγοντα που έλεγε στις 13/4/2011 «μία ποδοσφαιρική ομάδα δεν διοικείται από μακριά. Κοιτάξτε μόνο πόσες ώρες τρώει στον Μαρινάκη ο Ολυμπιακός ή ποια ήταν η ενασχόληση του Πατέρα. Πέρα απ' όλα τ' άλλα εγώ δεν διαθέτω πλέον αυτόν τον χρόνο» κι επίσης «για εσάς όλα είναι εύκολα... Το καταλαβαίνω... Αφήστε τα όλα στην άκρη και σκεφτείτε ένα πράγμα: Πόσο χρονών ήταν ο Μελισσανίδης όταν είχε αναλάβει την ΑΕΚ το 1992 και πόσο είναι σήμερα. Τι υποχρεώσεις είχε τότε και τι υποχρεώσεις έχει σήμερα». Προφανώς όμως ξανάνιωσε, αμέλησε τις υποχρεώσεις του και βρήκε χρόνο να συναντήσει και τον Κορδέρο ακόμη, όταν το μαγαζί μπόρεσε να το πάρει τζάμπα. Κινδυνεύει έτσι να θεωρηθεί ότι σ’ αυτόν αναφερόταν ο τότε (αλλά και πιο πρόσφατα) συνεργάτης του Πέτρος Στάθης όταν, μαζί με το Μάκη Αγγελόπουλο (ναι, αυτόν της σημερινής διοικούσας επιτροπής), έλεγε σε συνέντευξη τύπου το 1999 ότι «οι τζάμπα μάγκες τελειώσανε»—λίγες μέρες αφού σας είχε «καθαρίσει» από την ΑΕΚ.

48.  Τον ίδιο παράγοντα που το 2005 διεκδίκησε την προεδρία της Ερασιτεχνικής με βασικό όπλο το περίφημο σχέδιο της Αγιάς Σοφιάς των 36.500 θέσεων, για να παραδεχθεί ο αρχιτέκτονας του σχεδίου στις 29/4/2013 ότι «το γήπεδο της ΑΕΚ σύμφωνα με τον χώρο που διαθέτει και είναι περίπου 30 στρέμματα, μπορεί να είναι μάξιμουμ 28.000 θέσεων. Ούτε 37.000 που ακούω ούτε πάνω από 30.000».

49. Τον ίδιο παράγοντα που έχει σκεφτεί και την τελευταία λεπτομέρεια για το γήπεδο της ΑΕΚ (καμπαναριά στα νέα σχέδια, «κουρείο και—παραδοσιακό—στιλβωτήριο», «ιμάντα [στον οποίο] οι παίκτες θα βάζουν μόλις μπαίνουν στο γήπεδο τις αποσκευές τους […] και θα τις παραλαμβάνουν κατευθείαν στα αποδυτήρια για να μην κουράζονται στο κουβάλημα», όπως προέβλεπαν τα σχέδια του 2005). Δε μας έχει εξηγήσει όμως πόση ώρα θα κάνουν να φύγουν 2.500 αυτοκίνητα από το πάρκινγκ του νέου γηπέδου, διερχόμενα μέσα από τα στενάκια της Νέας Φιλαδέλφειας, αφού σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ. 16 του Π.Δ. 111/2004 απαιτείται μία θέση στάθμευσης ανά 12 θέσεις θεατών, άρα περί τις 2.500 θέσεις. Ίσως όμως όποιος κολλάει σε τέτοιες λεπτομέρειες είναι μίζερος και δε βλέπει τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται: το νέο γήπεδο θα γεμίσει με μπαράκια, club, μπουζουξίδικα και αφτεράδικα τα οποία θα κάνουν χρυσές δουλειές μέχρι οι φίλαθλοι να πάρουν τα αυτοκίνητά τους. Μέχρι και πρωινό θα προλαβαίνουν να απολαύσουν κάποιοι τυχεροί μετά τα ευρωπαϊκά παιχνίδια.

50. Τον ίδιο παράγοντα που πριν ένα χρόνο δήλωνε «δεν αντέχεται άλλο αυτή η ιστορία με το ΟΑΚΑ. Είναι το... Νταχάου της ΑΕΚ», στο οποίο όμως δεν κώλωσε να επαναφέρει την ομάδα, αφού το Ελληνικό δεν έκανε «για λόγους γραφειοκρατίας και ασφαλείας» (όπως μας ενημέρωσαν οι έγκριτοι δημοσιογράφοι του ρεπορτάζ της ΑΕΚ) κι όχι γιατί το ΤΑΙΠΕΔ έστειλε επιστολή στον Εθνικό αναφέροντας ότι «δυνάμει των διατάξεων του άρθρου 8 του Ν. 4062/2012, η μισθωτική σύμβαση μεταξύ της Ελληνικό ΑΕ και του Εθνικού έχει ήδη από τον Απρίλιο 2012 καταγγελθεί, τα δε αποτελέσματά της έχουν επέλθει από τον Ιούλιο του 2012. Έκτοτε τυχόν χρήση των εγκαταστάσεων γίνεται αυθαίρετα και παράνομα, ο δε Εθνικός αποτελεί καταπατητή δημοσίου κτήματος, εις βάρος του οποίου εκκρεμεί σειρά μέτρων αναγκαστικής διοικητικής εκτέλεσης. Ως εκ τούτου είναι προφανές ότι η συμφωνία σας με την Ερασιτεχνική ΑΕΚ για την παραχώρηση των χώρων της Ολυμπιακής Εγκατάστασης Baseball στερείται οποιουδήποτε νόμιμου ερείσματος».

51. Τον ίδιο παράγοντα που όταν αποφάσισε να κάνει την παρουσίαση της ομάδας στο Μικρολίμανο («γιατί έχει ωραία θέα» όπως διέρρεε) ήταν μάγκας ενώ όταν ανακαλούσε την απόφασή του «προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν επεισόδια» ήταν βέβαια η φωνή της λογικής. Κωλοτούμπας και κουραδόμαγκας δε θα μπορούσε ποτέ να είναι, γιατί ποιος θα μπορούσε άραγε να φανταστεί ότι υπήρχε κίνδυνος επεισοδίων όταν η ΑΕΚ ανακοίνωνε την εκδήλωση σε χώρο που βρίσκεται λίγες εκατοντάδες μέτρα από τα γραφεία του Ολυμπιακού. Αν, που λέει ο λόγος, ο Ολυμπιακός ανακοίνωνε ότι η παρουσίαση της νέας ομάδας θα γίνει στη Βυζαντινή Γωνιά (γιατί έχει ωραίο εκμέκ), θα σκεφτόταν ποτέ κανείς ότι μπορεί να γίνουν επεισόδια;

52. Τον παράγοντα που δεν έκρινε σκόπιμο να διορθώσει το δημοσιογράφο που τον ρώτησε στις 18/7/2009 «κατακτώντας επί προεδρίας σας τρία πρωταθλήματα σερί έχετε δημιουργήσει έναν μύθο στην AEK. […] Πώς νοιώθετε;» και απάντησε απλώς «κολακεύομαι» (προφανώς οι κκ. Γενεράκης και Καρράς δε διετέλεσαν πρόεδροι της ΑΕΚ, ούτε πήραν πρωταθλήματα) αλλά στην πρόσφατη συνέντευξή του δεν είχε πρόβλημα να δηλώσει ότι «αν βγούμε σε έξι χρόνια [στην πρώτη κατηγορία] τι να κάνουμε...»

53. Τον ίδιο παράγοντα που το 1993, μετά την πρώτη εμφάνιση ελληνικής ομάδας στο Champions League, υπέγραψε ως διευθύνων σύμβουλος ισολογισμό με ζημίες 346 εκ. δραχμών (σε τζίρο ενός δις δραχμών), δεν κατέβαλε ΦΠΑ για τα διαρκείας, δεν υπέβαλε εκκαθαριστική δήλωση ΦΠΑ κι άφησε την ΠΑΕ με καταλογισθέντες φόρους 300 εκ. δρχ. και υποχρεώσεις προς το ΙΚΑ άνω των 70 εκ. δρχ. Παρέδωσε μάλιστα την ομάδα με υποχρεώσεις 2,3 δις δραχμές, ενώ στον τελευταίο ισολογισμό πριν την αναλάβει οι υποχρεώσεις ήταν 781 εκ. δραχμές, δηλαδή μόλις το 1/3.

54. Τον ίδιο νοικοκύρη παράγοντα που κατηγορούσε κάποιους ότι άφησαν χρέη διαχειριζόμενοι λεφτά άλλων, αλλά τη δεύτερη φορά που επέστρεψε στην ΑΕΚ διαχειριζόμενος τα χρήματα της ENIC (μαζί με τον Πέτρο Στάθη) κατάφερε να κλείσει τη χρήση 1998-99 με ζημίες 4,7 δις δρχ. (13,9 εκ. ευρώ) αφήνοντας γενναιόδωρα στους επόμενους να διαχειριστούν υποχρεώσεις ύψους 12,3 δις δρχ. (36 εκ. ευρώ), αφού τις αύξησε κατά 15 εκ. ευρώ μέσα σε ένα χρόνο.

55. Τον ίδιο «λογοτιμίτη» παράγοντα που έλεγε στις εκλογές της Ερασιτεχνικής στις 30/5/2005: «[Το γήπεδο] είναι ένα στολίδι, που θα ανήκει στην Ερασιτεχνική ΑΕΚ και θα αποτελεί την προίκα της». Σήμερα ιδρύει τη Δικέφαλος Α.Ε., αλλά βέβαια «όπως ενημέρωσε επίσημα η ΑΕΚ, κάθε κάτοχος διαρκείας της νέας σεζόν, θα μετατραπεί σε μέτοχος της εταιρείας Δικέφαλος ΑΕ (όταν συσταθεί) και θα πάρει στα χέρια του μετοχές (αποδεικτικό συμμετοχής) ανάλογα με το ποσό που κατέβαλε στο (μισό) διαρκείας». Λεπτομέρειες όπως ποιος θα έχει την πλειοψηφία των μετοχών της Δικέφαλος Α.Ε. δεν έκρινε βέβαια σκόπιμο να θίξει στην επίσημη ενημέρωσή της η ΑΕΚ. Μη γίνει πάντως σαν την αύξηση των 650 εκ. δρχ. που αποφασίστηκε επί των ημερών σας από τη ΓΣ της ΠΑΕ (ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 86/1994). Ακόμη περιμένουν τις μετοχές όσοι έβαλαν χρήματα, αλλά η πιστοποίηση της αύξησης δεν έγινε ποτέ, με αποτέλεσμα να τους μείνουν οι αποδείξεις. Το τι έγιναν τα χρήματα παραμένει ασαφές—στην ΑΕΚ πάντως δε φαίνεται να έφτασαν.

56. Τον παράγοντα που μας είπε πόσα χρήματα θα βάλουν οι Έλληνες φορολογούμενοι, πόσα θα βάλουν οι φίλαθλοι της ΑΕΚ, πόσα οι μέτοχοι της ομάδας του 2004, αλλά του διέφυγε προφανώς να μας πει πόσα θα βάλει ο ίδιος. Ή μήπως μας τo είπε, απλά εμείς δε θέλαμε να καταλάβουμε, όταν έλεγε στην πρώτη του επαφή με τους οργανωμένους οπαδούς της ΑΕΚ τον περασμένο Μάιο: «το γήπεδο θα το χτίσετε εσείς όπως οι πρόσφυγες το 1930» (Ανδρέας Δημάτος, Goal 14/7/2013—τελικά ισχύει αυτό ή το «θα ζαλιστείτε με το γήπεδο που θα σας φτιάξω!» που έγραφαν όλα τα σάιτ στις 17/7/2013;). Κρίμα πάντως να μην έχουμε χούντα ακόμη. Τι να μας πει ο Σγουρός, εκεί να δείτε «παντελόνια» που φορούσαν οι Παττακός και Ασλανίδης: το 1969 είχαν χρηματοδοτήσει γήπεδο 75.000 θέσεων στο Ρέντη για τον Ολυμπιακό (σε άλλες εφημερίδες λέει 65.000 και σε άλλες 85.000, σαν κι εμάς δεν είχαν αποφασίσει ακριβώς). Δυστυχώς κάποια από τα χρήματα φαγώθηκαν σε μεταγραφές, ενώ τα τελευταία 130 εκ. που χρωστούσε ο Ολυμπιακός στο κράτος εξ αυτής της αιτίας χαρίστηκαν από τη Μελίνα το 1989—η οποία ως γνωστόν φορούσε κι αυτή συχνά παντελόνια ( με ενδιαφέροντα αποκόμματα από εφημερίδες της εποχής—θα βρείτε κι έναν τίτλο εφημερίδας από το 1969 που είναι σαν να τον έγραψε ο Κετσετζόγλου: «ΒΡΥΧΩΝΤΑΙ ΟΙ ΜΠΟΥΛΤΟΖΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΣΚΑΦΕΙΣ»).

και τέλος

57. Τους οπαδούς της ΑΕΚ που ξαφνικά θυμήθηκαν όλα τα στραβά του Μελισσανίδη μόλις βγήκαν τσιμπημένες οι τιμές των διαρκείας. Λες κι είναι κάποιος άγνωστος και περιμέναμε το πρώτο δείγμα γραφής για να σχηματίσουμε γνώμη.

58. Τη συντριπτική πλειοψηφία των φιλάθλων της ΑΕΚ (που συχνά βρίζουν την οικογένεια του διαιτητή για ένα ανάποδο πλάγιο) οι οποίοι παρακολουθώντας τον από κοινού και κατά συρροή βιασμό της ΑΕΚ χωρίστηκαν σε δύο ομάδες: σε αυτούς που οργανώθηκαν για να προσφέρουν υπηρεσίες νταβατζή και στους άλλους που έκαναν αντίσταση με πικρόχολα σχόλια κατά των βιαστών—«μα να μην έχει κάνει ένα ντους πριν ο βιαστής, αν είναι δυνατόν», «να μην της πει καν δυο γλυκές κουβέντες στ’ αυτί, τς τς τς». Λες κι ήταν πιθανό οι άνθρωποι που έστειλαν προσχεδιασμένα την ΑΕΚ στην πτώχευση και στον υποβιβασμό να έχουν ευαισθησίες σε θέματα καταβολής δεδουλευμένων του προσωπικού—το οποίο προσωπικό, μην ξεχνάμε, όσα χρόνια έτρεχε ο μισθός, δεν πρόσεξε τίποτε από τα κακώς κείμενα της ΑΕΚ.

59. Τους ΑΕΚάρες εκείνους που διαμαρτύρονταν γιατί το κράτος επιδοτούσε εμμέσως το Καραϊσκάκη, αυτούς που φώναζαν «Όλοι μέλη, όλοι μέλη, σας κάνει ο Σωκράτης ό,τι θέλει». Και που τώρα βάλθηκαν να δικαιώσουν τον καπετάνιο, τον Κόκκαλη, τον Πατέρα και το Μαρινάκη, αποδεικνύοντας ότι το μόνο πρόβλημα που είχαν τόσα χρόνια με τους ανωτέρω είναι ότι δεν ήταν στο τιμόνι της ΑΕΚ.

κ. Μελισσανίδη,

Δεν αρνούμαστε σε κανέναν το δικαίωμα να κάνει λάθη, ακόμη κι αν έγιναν από σκοπιμότητα επειδή ίσως βρέθηκε σε δύσκολη στιγμή. Απαιτούμε όμως, πριν συστρατευθούμε μ’ αυτόν, καθαρές («παντελονάτες» όπως τις χαρακτηρίζετε) κουβέντες: μια ειλικρινή (κι όχι μες απ’ τα δόντια για να τελειώνουμε, όπως του φίλου σας το 2008) αναγνώριση του λάθους και μια δέσμευση για το μέλλον. Αλλιώς, το «τέρμα τα παρατράγουδα του παρελθόντος» που αναφέρετε, δεν μπορεί παρά να παραμείνει ευχολόγιο.

Αυτό που αναμένουμε πρώτα απ’ όλα από τον νέο καπετάνιο της ΑΕΚ είναι να διώξει τα τρωκτικά απ’ το καράβι—αυτούς που είναι υπεύθυνοι για τη σημερινή κατάντια. Αλλιώς, πώς θα γίνει η «απαραίτητη αυτοκάθαρση» που ευαγγελίζεστε;

Παρατηρούμε όμως ότι τα τρωκτικά στη μεγάλη τους πλειοψηφία πανηγυρίζουν για τη νέα σελίδα στην ιστορία της ΑΕΚ κι αυτό μας βάζει σε σκέψεις. Ενδιαφέρον έχουν τα καθημερινά πρωτοσέλιδα συγκεκριμένης εφημερίδας (όπως και τα άρθρα του γνωστού σάιτ) τα οποία, πριν από εσάς, κοσμούσαν άλλοι μεγιστάνες όπως οι Μπομπ Κοζώνης (παράπονο θα μας μείνει, ούτε μια φορά δεν ήρθε στο γήπεδο), Βασίλης Ξενιάδης (αξέχαστη η φωτό με το μπλέιζερ και το ελικόπτερο), Στάθης Μπαϊρακτάρης (τι να απέγινε αυτή η θρυλική μορφή;) και Δημήτρης Βιντιάδης (άντε βρε, και καλός πολίτης). Ελπίζουμε ότι απλώς ξεγελάτε τα τρωκτικά κι ότι γρήγορα θα δείξετε το άλλο σας πρόσωπο. Επειδή όμως αυτά τα έχουμε ξανακούσει (Σταύρος Αδαμίδης 18/1/2010 «έχω να πω τρεις λέξεις: ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ»), θα μας επιτρέψετε να είμαστε επιφυλακτικοί. Να είστε βέβαιος όμως, ότι αν δούμε να πετάτε τα ποντίκια στη θάλασσα, θα είμαστε οι πρώτοι που θα σας χειροκροτήσουμε.

Αναμένουμε επίσης να διαχειριστείτε την ΑΕΚ με διαφάνεια και να απευθύνεστε στον κόσμο της με ειλικρίνεια, ακόμη κι όταν κάνετε κάποια (αναπόφευκτα) λάθη, χωρίς να επιστρατεύετε τα γνωστά δημοσιογραφικά γιουσουφάκια για να μας πείσουν ότι όλα εν σοφία εποίησε o πάνσοφος, πανάγαθος και παντοδύναμος Τίγρης.

Όπως βλέπετε, είμαστε ολιγαρκείς. Ούτε Αγιές Σοφιές (με ιδρυτικό όνομα πάντα) χρειαζόμαστε για να σας στηρίξουμε, ούτε καμπαναριά. Ούτε καν κούπες και παίκτες «τσαμπιόνια». Ειλικρίνεια, διαφάνεια και να φύγουν τα ποντίκια.

Γι αυτό είναι σημαντικό για μας σε ποιους απευθύνετε την πρόσκλησή σας. Εφόσον προσκαλείτε κι όλους αυτούς που απαριθμήσαμε, θα μας επιτρέψετε να μη συνταχθούμε για την ώρα μαζί σας. Δεν πρόκειται όμως να ξεκινήσουμε εμφύλιο. Όχι γιατί φοβόμαστε Γεωργιανούς επιστήμονες: τέτοιους έχουν όλοι πια στο ποδόσφαιρο (μέχρι κι ο Σταύρος Αδαμίδης στο ματς με το Βόλο, όπως μάθαμε από τις απομαγνητοφωνήσεις των στημένων). Αλλά γιατί κι αν αποχωρούσατε, είναι βέβαιο ότι κάποιος χειρότερος θα ερχόταν. Όλοι αυτοί που κόσμησαν με την παρουσία τους την ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια δεν είδαν φώς και μπήκαν: δεν τους ανέχθηκαν απλώς, αλλά τους αγκάλιασαν οι φίλαθλοι της ΑΕΚ, κι όχι μόνο οι δημοσιογράφοι κι οργανωμένοι (οπότε, από μιας απόψεως, και λίγα έκαναν στην ΑΕΚ όλοι αυτοί).

Όσο λοιπόν ο κόσμος της ΑΕΚ δεν έχει την ψυχική δύναμη να δει κατάματα την αλήθεια και προτιμάει ν’ ακούει παραμύθια, ένα είναι βέβαιο: ότι από εμπόρους ελπίδας και παπατζήδες δε θα υπάρξει έλλειψη. Όπως δεν υπήρξε έλλειψη στην ΑΕΚ τόσα χρόνια από σωτήρες-σοτήρηδες, επενδυτές κι οντότητες.

Αναγνωρίζουμε βέβαια στους φιλάθλους της ΑΕΚ το δικαίωμα, όταν αντιμετωπίζουν καθημερινά τη σκληρή πραγματικότητα σε τόσους τομείς της ζωής τους, να θέλουν να ακούνε παραμύθια στο «σημαντικότερο από τα ασήμαντα πράγματα αυτού του κόσμου». Είναι ανθρώπινο αυτό και το βλέπουμε στις υψηλές κυκλοφορίες των αθλητικών εφημερίδων το καλοκαίρι. Είναι και θέμα προσωπικής επιλογής όμως: εμάς δε μας αρέσουν τα παραμύθια.

Όπως θέμα αισθητικής είναι το τι ποδόσφαιρο θέλουμε να παίζει η ΑΕΚ. Για σας, η φάση με τον Καρκαμάνη ήταν «η ομορφιά του ποδοσφαίρου». Δεν αμφιβάλλουμε ότι θα συμφωνούσαν μαζί σας connoisseurs του υψηλού ποδοσφαιρικού θεάματος, όπως οι Αχιλλέας Μπέος και Μάκης Ψωμιάδης κι οι μέντορές τους Βαγγέλης Μαρινάκης και Νίκος Πατέρας (για τον οποίο δηλώσατε συγκινητικά το 2009: «[Ε]ίναι στενός φίλος μου. Τον αγαπάω»). Εμείς δυστυχώς δεν μπορούμε να εκτιμήσουμε την αισθητική της συγκεκριμένης φάσης.

Μπορούμε όμως να προβλέψουμε το μέλλον. Λοιπόν, μπορεί η «μαγκιά» (όπως την εννοείτε εσείς), ο ρεβανσισμός, ο έλεγχος της ΕΠΟ και των διαιτητών, το κρατικό χρήμα, οι δημοσιογράφοι-γιουσουφάκια κι οι οργανωμένοι-ορντινάντσες να εγγυώνται πρωταθλήματα. Εγγυώνται όμως επίσης ένα ποδόσφαιρο με άδεια γήπεδα, ένα τηλεοπτικό θέαμα που δεν το βλέπουν ούτε στις φυλακές, βαθμολογία UEFA που υποχρεώνει τον πρωταθλητή να βλέπει το Champions League με τα κιάλια, ομάδες-καρπαζοεισπράκτορες στην Ευρώπη και ΠΑΕ φαλιρημένες, αφού το κρατικό χρήμα βαίνει μειούμενο και το ιδιωτικό (γι αυτό το πρωτάθλημα) παραμένει ανέκδοτο.

Δεν αντιλαμβανόμαστε επίσης, κ. Μελισσανίδη, τη σπουδή σας να παραχώσουμε το νεκρό και να ξεχάσουμε το τι έγινε. Είπατε επί λέξει στη συνέντευξη τύπου που δώσατε: «Θέλω να το πω κι ευθέως και δεν έχω να φοβηθώ. [Τι να έχετε άραγε να φοβηθείτε, τι εννοείτε;] Η ΑΕΚ είχε τέτοια ανοίγματα που οποιοσδήποτε επιχειρηματίας θα ήταν δύσκολο να δαπανήσει τόσα πολλά χρήματα». Συνεχίζει λοιπόν να σας ρωτάει ο Γιάννης Καραλής «άρα προφανώς μιλάμε για αριθμούς πολύ μεγαλύτερους από τα 28-30 εκατομμύρια που ακούγαμε» και απαντάτε το εξής αμίμητο: «ούτε λογιστής είμαι, ούτε μπήκα στα νούμερα, δεν ασχολήθηκα τώρα, άκουγα πολλά κι εγώ, δε μπήκα καθόλου δεν με ενδιαφέρει δεν ασχολήθηκα. Βάλαμε Χ τελειώσαμε γύρισε η σελίδα. Τέλος. Τι να κάνουμε τώρα να γυρίζουμε πίσω να κλαίμε το νεκρό δε λέει τίποτα. Με τα παλιά δε βγαίνει τίποτα. Διχόνοια βάζουμε μόνο». Δηλαδή για να καταλάβουμε: καταλήξατε ότι η ΑΕΚ πρέπει να πέσει στη Γ΄ Εθνική γιατί «είχε τέτοια ανοίγματα που οποιοσδήποτε επιχειρηματίας θα ήταν δύσκολο να δαπανήσει τόσα πολλά χρήματα» χωρίς «να μπείτε στα νούμερα»; Λίγο ανεύθυνο δεν είναι αυτό;

Κι αν, ο μη γένοιτο, είχαν δίκιο κάποιοι γραφικοί που έλεγαν ότι με λογιστικές κομπίνες έχουν φαγωθεί πάνω από δέκα εκατομμύρια τα οποία, αν επιστρέφονταν, θα μείωναν σημαντικά το άνοιγμα; Κρίμα δε θα ήταν κ. Μελισσανίδη να έχει πέσει η ΑΕΚ επειδή εσείς που διοικείτε, παρότι «ακούγατε πολλά», «δεν σας ενδιέφερε, δεν ασχοληθήκατε». Λίγο αβασάνιστα δε «βάλατε Χ» κι είπατε «τελειώσαμε γύρισε η σελίδα»;

Εσείς εξάλλου δε δηλώσατε πρόσφατα για το θέμα της γενοκτονίας των Ποντίων: «ο σεβασμός στην ιστορία και στους νεκρούς μας, είναι προϋπόθεση για ένα ειρηνικό παρόν και για ένα ελπιδοφόρο μέλλον»; Γιατί λοιπόν να μην πούμε κι εκεί «βάλαμε Χ τελειώσαμε γύρισε η σελίδα. Τέλος. Τι να κάνουμε τώρα να γυρίζουμε πίσω να κλαίμε το νεκρό δε λέει τίποτα. Με τα παλιά δε βγαίνει τίποτα»; Αν είναι έτσι πάντως, να προσκαλέσουμε και το Μάκη τον Ψωμιάδη στην καινούργια προσπάθεια, του οποίου το δεκαοκτάμηνο λήγει σε λίγο. Να μη «βάζουμε διχόνοια» λοιπόν, να μη «γυρίζουμε πίσω» και να μην ασχολούμαστε με καφέδες, υπεξαιρέσεις και πλαστά τιμολόγια. Εξάλλου, τι διαφορά έχει αν μιλάμε για εικονικά τιμολόγια για αγορά καφέδων ή για εξαφάνιση του στοκ της Puma; Τουλάχιστον ότι ο Μάκης και την ΑΕΚ αγαπάει και μπάλα ξέρει δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς. Για κάποιους από τους διαχειριστές του στοκ της Puma δεν είμαστε βέβαιοι.

Μέχρι λοιπόν να ξεκαθαρίσετε ποιοι είναι οι αποδέκτες της πρόσκλησής σας, θα μας επιτρέψετε να μην την αποδεχθούμε. Είμαστε βέβαιοι ότι δε θα σας λείψουμε: όπως γράφουν οι έγκριτοι δημοσιογράφοι του ρεπορτάζ της ΑΕΚ «αυτό που συνέβη στο ΟΑΚΑ δεν είχε προηγούμενο. Οι υπάλληλοι έφτασαν στο Ολυμπιακό Στάδιο και αντίκρισαν ήδη μια ουρά από φιλάθλους οι οποίοι περίμεναν να ανοίξουν τα εκδοτήρια ώστε να προμηθευτούν την κάρτα της νέας σεζόν». Άλλο μέσο μας πληροφορεί ότι «δεν το πίστευαν όταν άνοιξαν χθες τους υπολογιστές τους οι υπάλληλοι στη διάθεση των εισιτηρίων -Αγορές καρτών από Γερμανία, ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Νότια Αφρική, Σουηδία και όχι μόνο -ΑΕΚτζήδες που δεν θα μπορούν να είναι στο γήπεδο παίρνουν διαρκείας μόνο για τη συμμετοχή στο γήπεδο και την εγγραφή στην Ερασιτεχνική!». Μέχρι κι αγέννητος ΑΕΚτζής από τη Ρουμανία μάθαμε ότι πήρε διαρκείας. Εμείς θα σας λείψουμε τώρα…

Σας διαβεβαιούμε με τη σειρά μας ότι δε θα μας λείψετε ούτε εσείς, ούτε οι συνοδοιπόροι σας. Εξάλλου, όπως προαναφέραμε, δεν είμαστε σε θέση να εκτιμήσουμε την «ομορφιά του ποδοσφαίρου» που φαίνεται ότι θα παράγει η ομάδα υπό την υψηλή σας καθοδήγηση.

Στήβεν Αβραμίδης
Κωνσταντίνος Ιωαννίδης
Γιώργος Κιντής

Υ.Γ. Θα έχετε ακούσει κι εσείς τις φήμες. Ότι τάχα εσείς, σε συνεργασία με τη «νέα» Original, στήσατε την ΑΕΚ για να υποβιβασθεί, προκειμένου τα χρέη της να πάνε στο «ζερό». Ότι δεν είναι δυνατόν να μπήκαν αυθόρμητα οπαδοί στον αγωνιστικό χώρο στο 75΄ για να διακόψουν το ματς, όταν τίποτε δεν είχε κριθεί. Κορυφαίοι δημοσιογράφοι μάλιστα έφτασαν στο σημείο να σας φωτογραφίζουν σε άρθρα τους. Ότι ο τρόπος που, κατά δήλωσή σας, γνωρίσατε τη σύζυγό σας, είναι ενδεικτικός για το πώς εκφράζετε την αγάπη σας: «Τη γνώρισα όταν ήρθε να δώσει εξετάσεις για το δίπλωμα αυτοκινήτου την περίοδο που εγώ διατηρούσα τη σχολή οδηγών. Όταν την είδα είπα στην επιτροπή να την κόψουν. Έτσι και έγινε... και εκείνη έβαλε τα κλάματα. Την έπιασα τότε και της είπα να έρθει στη δική μου σχολή γιατί σίγουρα θα επιτύχει. Μου απάντησε όμως πως δεν μπορούσε να αλλάξει δάσκαλο επειδή ήταν φίλος του πατέρα της. Εγώ συνέχισα να λέω να την κόβουν και κάθε φορά έβαζε τα κλάματα. Αφού την έκοψαν 2-3 φορές, τελικά αποφάσισε να έρθει στη σχολή μου».

Κάποιοι κακόβουλοι έφτασαν να συνδέουν την εμφάνισή σας στα ΜΜΕ ελάχιστες μέρες μετά τον υποβιβασμό της ΑΕΚ με την παροιμία «θέλει η πουτάνα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει». Εμείς αυτά κ. Μελισσανίδη δεν τα πιστεύουμε. Όχι μόνο γιατί γνωρίζουμε το εξαίρετο ήθος σας και τον αδαμάντινο χαρακτήρα σας, αλλά και γιατί δεν πιστεύουμε ότι κάποιος σαν εσάς θα είχε το θράσος να πάει στο γήπεδο με τον κολλητό του (αυτόν που πρόδωσε την ΑΕΚ χωρίς ποτέ να δείξει μεταμέλεια) για να καμαρώσει, σαν νέος Νέρωνας, το έργο του (αν βέβαια έχουν δίκιο οι έγκριτοι δημοσιογράφοι).



Απίστευτη ΓΚΑΦΑ Ολυμπιακού με Σαβιόλα!!!


Μέσα στον πανικό και τη χαρά τους, κατάφεραν να κάνουν τη μαλακία τους στον Ολυμπιακό.
Προσέξτε τη φωτογραφία του Χαβιέρ Σαβιόλα. Κάτι λείπει... Από τη φανέλα. Μετρήστε τα αστέρια... 1, 2, 3. Το τέταρτο; ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΝ!!!
Τεράστια επικοινωνιακή γκέλα. Κάτι που δεν μας έχουν συνηθίσει στο Λιμάνι...
Και μη βιαστούν να πουν ότι ακόμη είναι νωρίς.
ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΦΙΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ο Ολυμπιακός (Φράιμπουργκ, Σίμουκ) έχει παίξει με 4άστερες φανέλες!
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ της νέας μασκότ, ο Λεόνε φορούσε 4άστερη φανέλα!
Και μην μας πουν ότι στην πρώτη παρουσίαση των νέων αποκτημάτων (Σαλίνο, Σάμαρη, Ντε Βιτσέντι) οι φανέλες τους είχαν τρία αστέρια. Και εκεί μαλακία έκαναν!
Το ξέρετε αυτό με τα... μεταξωτά βρακιά.
Κατά τα άλλα ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ μεταγραφή. Καλή επιτυχία!



photos: www.intime.gr

19 Ιουλίου 2013

Και η Μαντόνα σήμερα στη Λεωφόρο!


Εφτασε το τριήμερο που οι φίλοι της Πανάθας θα ενωθούν με αυτούς του ΣΚΑΪ και σε μια έξαρση εθελοντισμού (και... αφραγκίας των διοικούντων), θα κάνουν λαμπίκο τη Λεωφόρο.
Με σκούπες, φτυάρια, φαράσια, σακούλες, βετέξ, ξεσκονόπανα κι ότι έχει καθένας, είναι αποφασισμένοι να κάνουν το παλατάκι ΑΝΑΚΤΟΡΟ.
Κοντά τους η Μαντόνα που το 'χει σπουδάσει το αντικείμενο και θα διδάξει... τεχνικές!
Χορηγός του εορταστικού τριήμερου θα είναι το Ajax με διπλάσιο αμονιαζόλ (τι διάολο τα έχουμε τα κονέ με τους Ολλανδούς), το ΟΜΟ (για λευκότερα λευκά) και το Palmolive!

Αναλυτικά η ανακοίνωση της "Συμμαχίας":
Εθελοντική δράση για την ανάπλαση της Λεωφόρου
Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ σε μία καινοτόμο πρωτοβουλία εθελοντισμού, απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση στους φιλάθλους της ομάδας και τους καλεί να συμμετάσχουν ενεργά στα έργα ανάπλασης της Λεωφόρου Αλεξάνδρας.
Το ιστορικό μας  «σπίτι» που βρίσκεται αυτή την περίοδο σε ανακατασκευή, ανοίγει τις πόρτες του σε όλους τους εθελοντές Παναθηναϊκούς και ανανεώνεται σημαντικά από τα χέρια των ίδιων των φιλάθλων του, ώστε σε λίγο καιρό Ομάδα και Κόσμος να επιστρέψουμε μαζικά στη Λεωφόρο για την καινούργια αγωνιστική χρονιά.
Οι εθελοντές θα βοηθήσουν στην ολοκλήρωση των εργασιών καλλωπισμού και καθαρισμού του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντα χώρου της αγαπημένης μας έδρας.
Η εθελοντική αυτή πρωτοβουλία είναι η 1η από μία σειρά πολλών ακόμα που έπονται και θα οργανωθούν από την ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ τόσο στο πλαίσιο της ενεργούς συμμετοχής του κόσμου στα δρώμενα και στις ανάγκες της Ομάδας, όσο και στο πνεύμα της γενικότερης κοινωνικής προσφοράς ως βασικό στοιχείο της παναθηναϊκής ταυτότητας.
Οι προγραμματισμένες ημερομηνίες για την εθελοντική δράση ανάπλασης της Λεωφόρου είναι:
Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013 και ώρα 19:00 – 22:00,
Σάββατο 20 Ιουλίου και ώρα 19:00 – 22:00,
Κυριακή 21 Ιουλίου και ώρα 9:00 – 13:00 και 19:00 – 22:00.
Σημείο συνάντησης των εθελοντών και υπογραφής της σχετικής αίτησης συμμετοχής, είναι το επίσημο κατάστημα της Greenteam στην οδό Τσόχα.
Για περισσότερες πληροφορίες και για δηλώσεις ενδιαφέροντος παρακαλούμε επικοινωνήστε στα τηλέφωνα 210 6870708 και 210 6870710 καθημερινά από 9:00 με 17:00.
* See more at: http://www.paomprosta.gr/el/content/ethelontiki-drasi-gia-tin-anaplasi-tis-leoforoy#sthash.zgmmXU6R.dpuf