Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα photostory. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα photostory. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

20 Σεπτεμβρίου 2014

Ο «Κουροπαλάτης» Τσίπρας άνοιξε τον δρόμο!


Με την προχθεσινή επίσκεψη της αντιπροσωπείας του Αστέρα Τρίπολης στον Πατριάρχη ολοκληρώθηκε ο κύκλος επισκέψεων των ομάδων της Superleague στο Φανάρι! 
Οι μεγάλοι, άλλωστε, κάνουν το δρομολόγιο ετησίως (πώς πάει η μάνα μου κάθε Αύγουστο στην Τήνο;), ενώ ΑΕΚ - ΠΑΟΚ έχουν ελευθέρας λόγω καταγωγής. ΠΑΣ Γιάννενα, Νίκη Βόλου, Πανθρακικός και Πλατανιάς (όπως βλέπετε στα στιγμιότυπα) έχουν τιμήσει με τη σειρά τους την Αυτού Θειοτάτη Παναγιότητα, τον Αρχιεπίσκοπο Κωνσταντινουπόλεως, Νέας Ρώμης και Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο. 
Πριν πάρουν σειρά οι ομάδες της Football League, της Γ' και της ΕΠΣΑ, προτείνω στους προέδρους των μεγάλων ΠΑΕ να το... δυσκολέψουν λίγο το πράγμα, για να αποκτήσει νέο ενδιαφέρον. 
Το επόμενο level, λοιπόν, είναι να αρχίσουν οι επισκέψεις των ομάδων μας στον Πάπα! Μια χαρά πόλη είναι η Ρώμη. Και ο Φραγκίσκος... 

14 Ιουνίου 2014

Τι κάνετε μωρέ; Σταματήστε το κάρβουνο...


Να πω την αλήθεια; Σοκαρίστηκα κι εγώ! Oh la la! 
Μα είναι δυνατόν το σήμα της εθνικής μας φανέλας να «κοιτάει» τα παπούτσια των διεθνών; Τα παπούτσια μωρέεε; Jamais!
Μα να μην ενοχλεί τον κ. Υπουργό αυτή η... «πρωτοτυπία»; Oh mon dieu! 
Πώς θα ανεχτούμε ως έθνος αυτήν την εθνική απρέπεια της ΕΠΟ, είτε τη σχεδιαστική «πρωτοβουλία» της χορηγού εταιρείας; Oh my god! 
Κάπως έτσι λοιπόν αποφάσισα να βουτήξω στο φωτογραφικό αρχείο του Αργύρη Μακρή, για να απαντήσω στην επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Επικρατείας των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Τέρενς-Νικολάου Κουίκ, προς τον –απελθόντα- υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού, Πάνο Παναγιωτόπουλο, με θέμα την «Ελληνική σημαία στη φανέλα του Μουντιάλ». 
«Εχετε αντιληφθεί την "ελληνική σημαία" που έχει τοποθετηθεί στη φανέλα των διεθνών ποδοσφαιριστών της Εθνικής μας ομάδας για το Μουντιάλ; 
Υπήρχε λόγος η ΕΠΟ να... αναποδογυρίσει το γνήσιο σήμα της Πατρίδας μας, όπως υπήρχε πάντα επάνω στις Εθνικές φανέλες μας;» 
Ανθρακες ο θησαυρός... Και το 2004, όταν όλη η Ελλάδα -και οι απανταχού Ελληνες- έκλαιγε για το «γαμημένο», αναποδογυρισμένο το φορούσαν. Και το 1994 στις ΗΠΑ. Και το 1980 στο πρώτο Ευρωπαϊκό μας στην Ιταλία. Και το 1970, και το 1960 και... 
Αργησα, που λέτε, αλλά το κατάλαβα. Το εμπέδωσα πλέον. Σιγουρεύτηκα: ΑΔΕΛΦΙΑ, ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ...  


Και ποιος άλλος από τον «Πρασινοφρουρό», θα μπορούσε να… χειροκροτήσει τις απορίες του κ. Τέρενς Κουίκ και να σταθεί αρωγός και «σημαιοφόρος» της προσπάθειάς του;
ΟΛΕ!!!


Γράφει, λοιπόν, ο περί ου, στο φύλλο της 8ης Ιουνίου: «Πολύ σωστή η επιστολή – καταγγελία του Τέρενς Κουίκ σχετικά με το σήμα της Εθνικής που είναι ανάποδα στη φανέλα. Εχω και μια ερώτηση, ρε παιδιά. Δηλαδή, μόνο ο Κουίκ το είδε; Άλλος δεν το πρόσεξε; Η’ απλώς το έκανε… αβαβά;».
ΜΠΙΝΓΚΟ!!!
Σωστά το σκεφτήκατε: «Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΗΤΤΗΤΗ». Παντού και πάντα. Σαν το μπασκετικό Παναθηναϊκό ένα πράμα. Τόσο αήττητη που γίνεται ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ!
ΖΟΝΓΚ!!!

FULLpassion #73 EfSyn 14jun2014


9 Ιουλίου 2013

Ποιοι έκρυψαν τη Μίλαν στην Αθήνα; (pics)

Μια από τις κορυφαίες ομάδες του κόσμου, η Μίλαν επισκέφτηκε, φωτογραφήθηκε και βιντεοσκοπήθηκε στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας στις 13 Ιουνίου. Πριν από έναν μήνα.
Παρέα με τα δύο (από τα συνολικά 7) Κύπελλα Πρωταθλητριών Ευρώπης - Champions League ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΚΤΉΣΕΙ ΕΔΩ!
Οι Ροσονέρι βρέθηκαν στο ΟΑΚΑ, οι υπεύθυνοι δεν ενημέρωσαν κανέναν, ενώ παράλληλα υποχρέωσαν τα μέλη της αποστολής να πληρώσουν εισιτήριο!

Διαβάστε το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Αντώνη Αντωνόπουλου στο www.dailygoal


PHOTOGALLERY: III ROSSONERA CRUISE:
TOUR OF STADIUM IN ATHENS, 13 JUNE, 2013

A PANORAMICA OF THE SPYROS LOUIS STADIUM IN ATHENS



THE TWO CHAMPIONS LEAGUE TROPHIES WON BY MILAN IN ATHENS ON DISPLAY ON THE PITCH OF THE SPYROS LOUIS STADIUM



THE GUESTS OF THE CRUISE ON THE PITCH OF THE SPYROS LOUIS STADIUM

THE CHILDREN OF THE MILAN JUNIOR CAMP ON BOARD ARRIVE AT THE SPYROS LOUIS STADIUM


 FRANCO BARESI AND DANIELE MASSARO POSE WITH THE CHAMPIONS LEAGUE TROPHIES

DANIELE MASSARO, FRANCO BARESI AND SEBASTIANO ROSSI POSE WITH THE TWO CHAMPIONS LEAGUE TROPHIES WON IN ATHENSE

 DANIELE MASSARO POSES WITH THE CHAMPIONS LEAGUE TROPHY ON THE PITCH OF THE SPYROS LOUIS STADIUM IN ATHENS

 GROUP PHOTO ON THE PITCH OF THE SPYROS LOUIS STADIUM, ATHENS

 A GROUP OF PASSENGERS OF THE ROSSONERA CRUISE ON THE PITCH OF THE SPYROS LOUIS STADIUM,ATHENS

A GROUP POSES FOR A PHOTO



 
ZVONE BOBAN, FRANCO BARESI, ADRIANO GALLIANI, SEBASTIANO ROSSI AND DANIELE MASSARO POSE WITH THE TWO CHAMPIONS LEAGUE TROPHIES WON IN ATHENS

THE CHILDREN OF THE MILAN JUNIOR CAMP ON BOARD POSE ON THE PITCH OF THE STADIUM IN ATHENS


THE ENTRANCE TO THE SPYROS LOUIS STADIUM, ATHENS

7 Ιουνίου 2013

Σσσσστ, οι Ελληνες κοιμούνται!

ΦΟΥΛ ΕΠΙΘΕΣΗ 
Του Ν. Ασημακόπουλου 
Τα τουρκάκια της Φενέρ, της Γαλατά και της Μπεσικτάς που μαζεύονται κάθε μέρα στην πλατεία Ταξίμ στην Κωνσταντινούπολη έχοντας φτιάξει το δικό τους ιδιαίτερο «κίνημα», σίγουρα δεν διάβασαν το βαρύγδουπο και ουτοπικό που είχε πει κάποτε ο Τσε. Οτι δηλαδή «το ποδόσφαιρο δεν είναι απλό παιχνίδι», αλλά «όπλο της επανάστασης». 
Το πιθανότερο να μην είδαν ποτέ έτσι την μπάλα, αλλά να τη χρησιμοποιούν όπως οι δικοί μας χουλιγκάνοι, σαν παιχνίδι μέσα από το οποίο προσπαθούν να εκτονώσουν διάφορα απωθημένα τους. 
Οπως και με τους φανατικούς σε όλο τον κόσμο, εκείνο που τους θρέφει είναι η κόντρα με τον αντίπαλο. Η καθημερινή μάχη, το ξύλο, η προσπάθεια να φανούν καλύτεροι και να δείρουν όσο γίνεται περισσότερους από τους μισητούς απέναντι. Αρκετές φορές, άλλωστε οι πόλεμοι είχαν αφορμή έναν ποδοσφαιρικό αγώνα... 
Κι όμως, οι Τούρκοι πιτσιρικάδες, που σίγουρα τους λένε αλήτες, στα τελευταία γεγονότα της Πόλης είχαν την ωριμότητα να το γυρίσουν το πράγμα. Πήραν την αντιπαλότητά τους και την έκαναν σημείο αιχμής της εξέγερσης των γύρω τους, ζητώντας αυτονόητες αλλαγές που λιμνάζουν και τους καθυστερούν ως λαό. Είδαν το ποδόσφαιρο σαν μια αναπαράσταση της κοινωνίας που βράζει. Και το μετέφεραν έξω από το γήπεδο. Πήγαν στην πλατεία, λίγοι στη αρχή, μετά περισσότεροι, πήραν τα σήματα των τριών μεγάλων ομάδων και τα έκαναν ένα, που έγινε και το σύμβολο της (ας την πούμε) δικής τους μικρής επανάστασης.
Πράγματι, το ποδόσφαιρο έχει την ικανότητα και να ενώνει και να χωρίζει. Είναι ένας καθρέφτης μέσα στον οποίο ο καθένας μπορεί να δει τον εαυτό του και τη ζωή του, για να θυμηθούμε και τους... φιλόσοφους της στρογγυλής θεάς που έχουν γράψει τόμους ολόκληρους πάνω στο θέμα. Χρήσιμες οι αναλύσεις τους, βέβαια, αρκεί να ξέρεις να τις πιάνεις στο αέρα μαζί με τα μηνύματα των καιρών, ακόμη κι αν δεν τις έχεις διαβάσει! Αυτό δηλαδή που έκαναν οι Τούρκοι σε αντίθεση με τους δικούς μας, που στην πραγματικότητα δεν παίρνουν χαμπάρι για ο,τι γίνεται γύρω τους. 
Θα θυμόσαστε τους οργανωμένους των δικών μας μεγάλων ομάδων στον πρώτο καιρό της δικής μας της κρίσης, να σηκώνουν κάποια πανό στα ματς του Ολυμπιακού, του Παναθηναϊκού, ή της ΑΕΚ κατά του ΔΝΤ και των πρώτων μέτρων. Η πορεία έδειξε ότι το έκαναν περισσότερο επειδή βρήκαν μια αφορμή κι ένα γήπεδο για να βρίσουν κάποιους, και λιγότερο επειδή είχαν καταλάβει τι ακριβώς συνέβαινε. 
Απόδειξη ότι όλο αυτό εκφυλίστηκε μέσα σε λίγες εβδομάδες διαψεύδοντας τις προβλέψεις των «αριστερών ειδικών» που είχαν αρχίσει να λένε ότι τάχα... «κάτι καλό ξεκινάει από τα γήπεδα» - βαφτίζοντας «πραγματικότητα» τη δική τους επιθυμία. 
Οι Ολυμπιακοί, οι Παναθηναϊκοί και οι ΑΕΚτζήδες, αντί να φτιάξουν το δικό τους σύμβολο σε ώρες που η κοινωνία μας το ζητάει, εξακολουθούν να χαλιούνται στις στείρες οπαδικές κόντρες τους. Δίνουν ακόμη ραντεβού θανάτου παρά τη δολοφονία του Φιλόπουλου, ασχέτως αν δεν σκοτώθηκε ακόμη και κάποιος άλλος. Ή βρίζονται χυδαία και τα σπάνε με το παραμικρό. 
Στην πραγματικότητα δεν διαθέτουν ούτε την ελάχιστη από τη δυναμική που έβγαλε στον δρόμο τους Τούρκους, αφού δεν ξέρουν, δεν μπορούν να σκεφτούν και στο κάτω κάτω δεν τους ενδιαφέρει.
Μπείτε, έτσι από περιέργεια, στα διάφορα συνδεσμιακά μπλογκ (και όχι μόνο) για να καταλάβετε το μέγεθος της βλακείας - αποχαύνωσης και θα καταλάβετε. 
Αλλά, βέβαια, ούτε αυτό χρειάζεται. Μια βόλτα στις πλατείες μας φτάνει και περισσεύει... Η ανεργία χτυπάει κατακούτελα, οι περισσότεροι απ' όσους δουλεύουν δεν μπορούν να βγάλουν τον μήνα με τα λίγα που παίρνουν, αλλά δεν κουνιέται φύλλο. Τριγύρω μας γίνεται ο μεγάλος χαμός, κι εδώ... «σσσσστ, οι Ελληνες κοιμούνται»! 
Βέβαια και οι Τούρκοι, με το που θα τελειώσουν αργά ή γρήγορα όλα όσα γίνονται εκεί, το πιθανότερο είναι να γυρίσουν στα παλιά. Στους δικούς τους εμφύλιους των κοκκινοκίτρινων εναντίον των κιτρινομπλέ. Χωρίς αυτούς, άλλωστε, δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης. Ομως θα 'χουν να λένε ότι στην κρίσιμη στιγμή και κατάσταση ενώθηκαν, ξεπέρασαν τους εαυτούς τους και βοήθησαν με τις φωνές, τα συνθήματα, τις αφίσες τους αλλά κυρίως με την υπεύθυνη στάση τους να γίνει γνωστό με τον καλύτερο τρόπο το πρόβλημα. Οι δικοί μας;

πηγή: efsyn.gr (Εφημερίδα των Συντακτών)



31 Μαΐου 2012

Το θαύμα του Διομήδη


Η κατάκτηση του Τσάλεντζ Καπ από τον Διομήδη Αργους αποτελεί αναμφίβολα τη μεγαλύτερη επιτυχία του ελληνικού χάντμπολ σε συλλογικό επίπεδο και παράλληλα το πρώτο ευρωπαϊκό τρόπαιο που κατακτά επαρχιακή ομάδα σε οποιοδήποτε άθλημα. Πέρα από αυτά, όμως, ο θρίαμβος των «λύκων» μοιάζει να ανατρέπει κάθε έννοια λογικής που υπάρχει στον αθλητισμό: Ομάδα από μία χώρα που δεν έχει ιδιαίτερη παράδοση στο χάντμπολ, από ένα μάλλον αδύναμο πρωτάθλημα, το οποίο μάλιστα βρίσκεται σε συνεχή πτώση τα τελευταία χρόνια.

Σωματείο ερασιτεχνικό, με μπάτζετ πολύ μικρό σε σχέση με τους αντιπάλους που κλήθηκε να αντιμετωπίσει.
Απουσία έδρας, αφού το μικρό γηπεδάκι του Αργους ούτε κατά διάννοια πληροί τις ελάχιστες προδιαγραφές της EHF.

«Ρούκι» προπονητής, που μέχρι πέρυσι ακόμη ίδρωνε τη φανέλα της ομάδας (και άρα προφανώς δεν έχει προλάβει να... σκοτώσει τον παίκτη μέσα του). Ελλειψη εμπειριών σε αυτό το επίπεδο, πλην μεμονωμένων παικτών, και υστέρηση σε εναλλακτικές λύσεις, πίσω από την -ομολογουμένως δυνατή- πρώτη επτάδα.
Κι όμως, αυτή η ομάδα πανηγύρισε χθες μέσα στο Τουν την κατάκτηση ενός ευρωπαϊκού τροπαίου, έκανε υπερήφανη μία ολόκληρη πόλη και (ίσως) έδειξε ένα διαφορετικό δρόμο προς την επιτυχία στον ταλαιπωρημένο -οικονομικά και όχι μόνο- ελληνικό αθλητισμό.
Το ΑΜΠΕ παρουσιάζει ένα μικρό αφιέρωμα στον Διομήδη Αργους, με τις σημαντικότερες στιγμές της ιστορίας του, και θυμάται παιχνίδι με παιχνίδι τη φετινή πορεία του ως τον θρίαμβο του Τουν.

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ Ο Διομήδης Αργους ιδρύθηκε το 1976, ενώ το τμήμα χάντμπολ πήρε «σάρκα και οστά» το 1984.
Οφείλει το όνομά του στο μυθικό βασιλιά του Αργους, ήρωα του Τρωικού Πολέμου, ενώ το σήμα του, με ένα κεφάλι λύκου να δεσπόζει (εξ ου και το προσωνύμιο της ομάδας) προέρχεται από το έμβλημα της πόλης.
Το 1989 ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Α2, αλλά υποβιβάζεται αμέσως και ακολουθεί πτωτική πορεία, πέφτοντας στο τοπικό πρωτάθλημα το 1995.
Την ίδια χρονιά χάνεται σε τροχαίο δυστύχημα το σπουδαιότερο ταλέντο που είχε αναδείξει ο σύλλογος, ο Βαγγέλης Δέμοιρος.

Η ομάδα, όμως, ορθοποδεί άμεσα, κερδίζει δύο διαδοχικές ανόδους και επιστρέφει στη Β΄ εθνική το 1997, με «μόνιμο» προπονητή τον παλιό παίκτη της ομάδας, Ανδρέα Μητρόπαππα.
Την περίοδο 2001-02 ο Διομήδης ανεβαίνει στην Α2 και εκεί καταλαμβάνει την (μη προνομιούχο) τρίτη θέση.
Ομως, η διάλυση της ομάδας του Συλλόγου Αποφοίτων Κολλεγίου Αθηνών (ΣΑΚΑ) δίνει την ευκαιρία στους «λύκους» να ανέβουν στη μεγάλη κατηγορία, όπου αγωνίζονται συνεχώς από το 2003 κι έπειτα.
Την πρώτη χρονιά στην Α1 η ομάδα του Αργους σώθηκε στα πλέι-άουτ, σε βάρος του ΠΑΟΚ, αλλά τη σεζόν 2004-05 εμφανίζει για πρώτη φορά ανταγωνιστικό σύνολο, κατακτά την πέμπτη θέση και εξασφαλίζει θέση στο Τσάλεντζ Καπ, όπου αποκλείστηκε στον 3ο γύρο από τη Στεάουα Βουκουρεστίου.

Τα επόμενα χρόνια σταθεροποιείται στη μέση του βαθμολογικού πίνακα, με μία «έξαρση» την περίοδο 2008-09, όταν κατακτά την τρίτη θέση και κερδίζει το εισιτήριο για το Κύπελλο Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας, όπου όμως αποκλείεται στον 1ο κιόλας γύρο από την ιταλική Γκαμάντουε Σέκια.
Το 2007 προκρίνεται για πρώτη φορά στο φάιναλ-φορ του κυπέλλου Ελλάδας, όπου γνωρίζει την ήττα από τον Πανελλήνιο: είναι ο πρώτος από τους πέντε χαμένους ημιτελικούς των «λύκων» την τελευταία εξαετία.
Το καλοκαίρι του 2010 η διοίκηση του Διομήδη κάνει ένα οικονομικό «άνοιγμα», ενισχύοντας σημαντικά την ομάδα, όμως τα αποτελέσματα (τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα και ακόμη μία ήττα σε ημιτελικό κυπέλλου) δεν είναι τα προσδοκώμενα.
Και κάπου εκεί, η διοίκηση αποφασίζει να προχωρήσει σε μία κίνηση με μεγάλο ρίσκο...

Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ Ο Μίμης Δημητρούλιας είναι ταυτισμένος με τον Διομήδη Αργους, τον οποίο υπηρέτησε ως παίκτης από την πρώτη στιγμή που ανέβηκε στην Α1 και ως το τέλος της περσινής περιόδου.
Τον περασμένο Μάιο, η διοίκηση των «λύκων» εξέπληξε σχεδόν τους πάντες, επιλέγοντας τον 33χρονο (που τότε είχε και την τεχνική ευθύνη των ακαδημιών του συλλόγου) ως νέο προπονητή της ομάδας, αντί του Γιάννη Βαρελτζή.

Ενα χρόνο αργότερα, το ρίσκο αυτό απέδωσε πολύ περισσότερα απ΄ όσο θα περίμενε κι ο πιο αισιόδοξος.
Ο Διομήδης αναδείχθηκε πρωταθλητής Ελλάδας με χαρακτηριστική άνεση (η μοναδική του ήττα από την ΑΕΚ ήρθε στο φινάλε της τελικής φάσης, όταν ο τίτλος είχε ήδη κριθεί) και χθες έφτασε στο απόγειο με την κατάκτηση του Τσάλεντζ Καπ.
Η συνεισφορά του Δημητρούλια στη θριαμβευτική πορεία του Διομήδη είναι πολύ σημαντική.
Βλέποντας ότι η ομάδα του υστερεί σε ύψος και δυνατά κορμιά, επιστρατεύει «ανοιχτές» άμυνες, εκμεταλλευόμενος τη δυνατότητα του Ζαραβίνα (κυρίως) και του Σαμαρά να πιέζουν τους αντίπαλους περιφερειακούς και να δυσκολεύουν την κυκλοφορία της μπάλας.
Παράλληλα, μετατρέπει τον αιφνιδιασμό σε βασικό επιθετικό «όπλο» της ομάδας του, ψάχνοντας σε κάθε ευκαιρία το «εύκολο» γκολ.

Αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες των παικτών του, καλύπτοντας παράλληλα τις αδυναμίες και ιδιαίτερα την έλλειψη εναλλακτικών λύσεων, αφού ο πάγκος απαρτίζεται κυρίως από νέα παιδιά, τα περισσότερα από τα οποία προέρχονται από τα τμήματα υποδομής του συλλόγου.
Αποδεικνύεται όμως και «μετρ» στην ψυχολογική προετοιμασία των παικτών, εμφανίζοντας σε κάθε παιχνίδι μία ομάδα παθιασμένη, αποφασισμένη, αλλά ποτέ αγχωμένη.


ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ
ΑΡ. ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ             ΧΩΡΑ      ΕΤΟΣ ΓΕΝ.    ΘΕΣΗ
 1.Ηλίας Τσούλος             Ελλάδα      1988    Τερματοφύλακας
 2.Γιώργος Ζαραβίνας         Ελλάδα      1976    Αρ.Εξτρέμ
 4.Νίκος Ρουμελιώτης         Ελλάδα      1986    Δ. Ιντερ
 5.Θόδωρος Μεγαλοοικονόμου   Ελλάδα      1983    Πίβοτ
 7.Λευτέρης Κρεμαστιώτης     Ελλάδα      1994    Αρ.Εξτρέμ
 8.Νίκος Πασσιάς             Ελλάδα      1995    Αρ.Ιντερ
 9.Χρήστος Πριόβολος         Ελλάδα      1978    Δ. Ιντερ
10.Ντούρο Μούγιτς            Σερβία      1992    Αρ.Ιντερ
11.Χάρης Μάλλιος             Ελλάδα      1987    Πλέι Μέικερ
12.Χριστόφορος Νούνγκοβιτς   Κύπρος      1989    Τερματοφύλακας
13.Σωτήρης Μαραγκός          Ελλάδα      1983    Πίβοτ
17.Νίκος Σαμαράς             Ελλάδα      1978    Δ. εξτρέμ
18.Φώτης Κοντούλης           Ελλάδα      1991    Πίβοτ
19.Βαγγέλης Σπέντζος         Ελλάδα      1995    Δ. Εξτρέμ
21.Λευτέρης Ιωαννίδης        Ελλάδα      1992    Αρ.Εξτρέμ
77.Μίλαν Ουρόσεβιτς          Σερβία      1985    Δ. Ιντερ
99.Νταβόρ Τάσκοβιτς          Σερβία      1986    Αρ.Ιντερ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ: Δημήτρης Δημητρούλιας (34 ετών)
Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΡΙΑΜΒΟ
Οταν οι «λύκοι» συμφωνούσαν να δώσουν στην Πολωνία και τα δύο παιχνίδια του 3ου γύρου με τη Σταλ Μίελετς, φαινόταν ότι και η φετινή ευρωπαϊκή παρουσία τους (η τρίτη συνολικά στην ιστορία του τμήματος) θα ήταν εξαιρετικά σύντομη.
Αποδείχθηκε πως μόλις τότε ξεκινούσε... Μετά την επιτυχία-έκπληξη μέσα στην Πολωνία, ακολούθησε η δραματική πρόκριση επί της ουκρανικής Πορτόβικ στα εκτός έδρας γκολ και οι θρίαμβοι επί της ελβετικής Κρίενς και της Μακάμπι Τελ Αβίβ, που έφεραν τον Διομήδη στον τελικό.

Οι «λύκοι» ήταν φυσικά το αουτσάιντερ απέναντι στη Βάκερ Τουν (νικήτρια του Τσάλεντζ Καπ το 2005), αλλά οι παίκτες του Δημήτρη Δημητρούλια φόρεσαν τη στολή του... καμικάζι και στα δύο παιχνίδια και σήκωσαν μέσα στην Ελβετία το κύπελλο.
Αναλυτικά τα παιχνίδια του Διομήδη στο φετινό Τσαλεντζ Καπ:
3ος ΓΥΡΟΣ
Α΄ αγώνας: 3/12/2011, Μίελετς (Πολωνία)
Σταλ Μίελετς-Διομήδης Αργους 28-27 (ημίχρονο 14-11)

Β΄ αγώνας: 4/12/2011, Μίελετς (Πολωνία)
Διομήδης Αργους-Σταλ Μίελετς 30-26 (ημίχρονο 17-12)

ΦΑΣΗ ΤΩΝ «16»
Α΄ αγώνας: 11/2/2012, Νέα Κίος
Διομήδης Αργους-Πορτόβικ 27-24 (ημίχρονο 11-8)

Β΄ αγώνας: 18/2/2012, Γιούζνι (Ουκρανία)
Πορτόβικ-Διομήδης Αργους 29-26 (ημίχρονο 17-12)


ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ
Α΄ αγώνας: 18/3/2012, Κρίενς (Ελβετία)
Κρίενς-Διομήδης Αργους 28-28 (ημίχρονο 14-15)

Β΄ αγώνας: 25/3/2012, Λουτράκι
Διομήδης Αργους-Κρίενς 25-21 (ημίχρονο 15-10)

ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ
Α΄ αγώνας: 21/4/2012, Ρισόν Λε Ζιον (Ισραήλ)
Μακάμπι Τελ Αβίβ-Διομήδης Αργους 26-29 (ημίχρονο 11-11)

Β΄ αγώνας: 29/4/2012, Λουτράκι
Διομήδης Αργους-Μακάμπι Τελ Αβίβ 21-21 (ημίχρονο 8-12)

ΤΕΛΙΚΟΙ
Α΄ αγώνας: 20/5/2012, Λουτράκι
Διομήδης Αργους-Βάκερ Τουν-Διομήδης Αργους 26-23 (ημίχρονο 13-8)

Β΄ αγώνας: 28/5/2012, Τουν (Ελβετία)
Βάκερ Τουν-Διομήδης Αργους 22-20 (ημίχρονο 10-9)

Πηγή: ΑΠΕ






20 Μαΐου 2012

CHELSEA, new euroCHAMPION!

A photostory by GETTY IMAGES
















18 Μαΐου 2012

Το ταξίδι συνεχίζεται...



Σε μια σεμνή, αλλά και επιβλητική τελετή στο Παναθηναϊκό Στάδιο, με βασικό χαρακτηριστικό τις... βρετανικές καιρικές συνθήκες, παραδόθηκε από την ΕΟΕ η Ιερή Φλόγα στην οργανωτική Επιτροπή «Λονδίνο 2012» για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, που θα γίνουν αυτό το καλοκαίρι και για τρίτη φορά στην ιστορία της διοργάνωσης στη βρετανική πρωτεύουσα.

Την Ολυμπιακή Φλόγα παρέδωσε ο πρόεδρος της ΕΟΕ, Σπύρος Καπράλος, κατά τη διάρκεια της τελετής, στην οποία παραβρέθηκε και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας, στην οργανωτική επιτροπή του Λονδίνου, επικεφαλής της οποίας ήταν ο Λόρδος Σεμπάστιαν Κόε και η Πριγκίπισσα Άννα, θυγατέρα της Βασίλισσας Ελισάβετ.

Παρόντες στο Καλλιμάρμαρο ήταν επίσης ο δήμαρχος του Λονδίνου, Μπόρις Τζόνσον, ο υπουργός Αθλητισμού και Ολυμπιακών Αγώνων της Βρετανίας, Χιού Ρόμπερτσον, ο σούπερ σταρ του βρετανικού και του παγκοσμίου ποδοσφαίρου, Ντέιβιντ Μπέκαμ, καθώς επίσης και πολλά αθλητικά στελέχη από τη χώρα μας, όπως και εκατοντάδες εθελοντές.

Η Φλόγα, την οποία παρέλαβε η Πριγκίπισσα Άννα και στη συνέχεια αποχώρησε με τα υπόλοιπα μέλη της βρετανικής αποστολής, θα διανυκτερεύσει απόψε στη βρετανική πρεσβεία στην Αθήνα και αύριο θα «πετάξει» με ειδικά ναυλωμένο αεροσκάφος για τη στρατιωτική βάση Κούλντροουζ στην Κορνουάλη, απ' όπου θα ξεκινήσει και η Λαμπαδηδρομία επί βρετανικού εδάφους.
Πηγή: ΑΜΠΕ