Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα pics. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα pics. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

18 Απριλίου 2015

Πάρτ' αλλιώς ή, έστω, τηλεφώνα!


Σάββατο του Λαζάρου έγραφα σε τούτη εδώ τη γωνιά της εφημερίδας για τους εφιάλτες ενός πρώην υφυπουργού Αθλητισμού. Ηταν βράδυ της 4ης Ιουλίου του 2006. Στο ένα χέρι το τηλέφωνο και στο άλλο το στυλό. Πάνω στα υπουργικά έδρανα της Βουλής να γράφει και να σβήνει στον αθλητικό του νόμο. Το πρωί της ίδιας ημέρας, η FIFA μάς είχε αποβάλει από τους κόλπους της! Και ο υπουργός εξ-αναγκάστηκε να προσθέσει την παράγραφο 12, στο άρθρο 20 του Νόμου 3479/2006: «Ειδικά για το άθλημα του ποδοσφαίρου...».

Προχθές το μεσημέρι, ύστερα από την κοινή επιστολή-βόμβα από FIFA και UEFA στο υφυπουργείο Αθλητισμού, ο Σταύρος Κοντονής στη συνέντευξη Τύπου δήλωσε ότι «για την περαιτέρω νομική θωράκιση του Νομοσχεδίου έχει προστεθεί ένα επιπλέον άρθρο: “Καταργείται το άρθρο 29 παρ. 12 του νόμου 3479” και έτσι η ακροτελεύτια διάταξη έχει πάρει τον αριθμό 16...».


Γροθιά στο μαχαίρι, δηλαδή, κι ο Θεός βοηθός! Δεν ξέρω, πλέον, τι άλλο να πω. Η Παναγιά μαζί του. Ενα πράγμα μόνο, έτσι, για να γεμίσω με λίγο ακόμη κείμενο τη σελίδα. Ούτε η FIFA είναι Eurogroup ούτε η UEFA Euroworking. Στα... παπούτσια τους και 2 αυγά Τουρκίας αν η Ελλάδα παίζει με εθνικές και συλλόγους στας Ευρώπας. Λίγοι θα το πάρουν χαμπάρι. Δεν θα χάσει άλλωστε κι η Βενετιά βελόνι...

Κι αν, όσον αφορά τα οικονομικά μεγέθη, στη χώρα μας αντιστοιχεί μόλις το 2% του ΑΕΠ της ευρωζώνης, η ζημιά σε περίπτωση Grexit ή στάσης πληρωμών θα είναι πολλαπλάσια και πιθανότατα ανεξέλεγκτη. Ευρωπαϊκώς τε και παγκοσμίως! 
Στην μπαλίτσα, όμως, δεν πρόκειται να ασχοληθεί κανείς μαζί μας. Σε κανέναν δεν θα λείψουμε. Εχουν Μπαρτσελόνα, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Ρεάλ Μαδρίτης και... και... και... για να βλέπουν.

Τι θέλω να πω; Ούτε μαγκιές περνάνε εδώ ούτε δημιουργικές ασάφειες. 
Και για να μην το κουράζουμε άλλο. Αν εμένα, τον ταπεινό, δεν με πιστεύει ο κ. υπουργός, ας πάρει τον Γιώργο Ορφανό να του τα εξηγήσει. Κι αν δεν έχει δίαυλο επικοινωνίας, του επισυνάπτω «πλοηγό».


Θα το ξαναπώ. Μαζί του είμαι, αλλά... φοβάμαι ολ' αυτά που θα γίνουν για μένα, χωρίς εμένα!
FULLpassion #114 EfSyn 18apr2015


10 Απριλίου 2015

Ο Fataul στο όρος των Ελαιών

Backstage από τα γυρίσματα του «Ιησού από τη Ναζαρέτ» του Φράνκο Τζεφιρέλι (Jesus of Nazareth, 1977). Ο πρωταγωνιστής Robert Powell, σε ένα διάλειμμα, υποκύπτει στα ανθρώπινα πάθη του. Τσιγάρο και ποτό (κονιάκ) πάνω στον σταυρό...


- Ναι. 
- Ελα. 
- Ελα! 
- Ελα, γι' αυτόν που σου είπα... 
-... για ξαναπιάσ' το γιατί δεν το κατάλαβα... 
-... ρε παιδί μου, γι' αυτό που συζητάμε. 
- Ναι. 
- Αυτόν με τα μούσια και τα μαλλιά. Τον Ναζωραίο. 
- Τον πήραν. 
- Μμμμμ... 
- Τον πάνε στο λόφο. 
- Μμμμμ... 
- Ξέρεις. 
- Ναι. 
- Στον σταυρό... 
- Μμμμμ... 
- Τελείωσε. 
- Εγώ δεν ξέρω τίποτα, έτσι; 
- Εντάξει. 
- Εντάξει. 
- Ωραία. Θα πάρω και τον άλλον... 
- Ναι, τον Καϊάφα. 
- Και στείλε και στον άλλον τα 30 αργύρια. 
- Ναι, ξέρω... 
- Και μη με ανακατέψεις εμένα, να μη φαίνομαι... 
- Τίποτα, δεν υπάρχεις, Πόντιε, άσ' το... 
- Πες ότι σε πήρα μόνο να σου πω χρόνια πολλά. 
- Ναι. 
- Μμμμμ... 
- Τίποτα, τίποτα, φίλοι δεν είμαστε;... Δε λέω τίποτα, δε σε ανακατεύω, αυτό λέω... 
- Εντάξει, εντάξει, Αννα, γάμα τους το σπίτι και θα το πω εγώ στον αρχηγό να δει. 
- Εγινε, πρόεδρε. 
- Επιτέλους. Επρεπε να περάσουν καμιά 30αριά χρόνια να μπαλώσουμε τη μαλακία του άλλου. 
- Ελα... 
- Του Ηρώδη, ντε. 
- Α... Θεός σχωρέσ' τον 
- Μμμμ...

FULLpassion #113 EfSyn 10apr2015

2 Δεκεμβρίου 2014

#CR7 #Neuer #Messi #BallonDOr2014 #Fifa

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Gonza Rodriguez (@gonzarodriguez) στις

28 Ιουνίου 2014

Βραζιλιάνος ο "Μαρμαρωμένος Βασιλιάς"!

Μυριάδες είναι οι απανταχού Ελληνες που ζουν με τον μύθο του εξαδάκτυλου. Του εξαδάκτυλου που θα μας οδηγήσει (τρομάρα μας…) ξανά εις την Πόλην! Δεν ξέρω ποιον εννοεί στην προφητεία του ο Κοσμάς ο Αιτωλός: «Εξαδάκτυλος την παρέδωσε (την Κωνσταντινούπολη) εξαδάκτυλος θα την παραλάβει». Δεν ξέρω ποιος (θα) είναι ο «Μαρμαρωμένος Βασιλιάς». Αν θα 'ναι ο Αγιος Ιωάννης Βατάτζης ή ο Βλαντίμιρ Πούτιν! 
Ξέρω ότι οι Βραζιλιάνοι έχουν δεκατέσσερα μέλη της οικογένειας Da Silva με έξι δάχτυλα σε κάθε χέρι και πόδι, χάρη σε μια σπάνια γενετική πάθηση που ονομάζεται πολυδακτυλία. 
«Δίνουμε όλη μας την ενέργεια στην Εθνική μας για να κερδίσει το Κύπελλο η Βραζιλία» είπε στο Reuters η 28χρονη Ana Carolina Santos da Silva, από την πρωτεύουσα Μπραζίλια όπου ζει η οικογένεια... 





15 Νοεμβρίου 2013

«Hasta la victoria siempre»


Τις δεκαετίες του 1950 και του 1960, η υφήλιος γνώρισε -ιδίοις όμμασι- δύο μεγάλους εκπροσώπους της μεγάλης των Βραζιλιάνων ποδοσφαιρικής σχολής: τη Σάντος του Πελέ και τη Μποταφόγκο του Γκαρίντσα. Οι δυο αυτές ομάδες πραγματοποιούσαν κάθε χρόνο παγκόσμιες πολυήμερες τουρνέ, δίνοντας φιλικά παιχνίδια και αποκομίζοντας τεράστια κέρδη (και φήμη). 
Το ρεκόρ όμως της μεγαλύτερης παραμονής μακριά από τη χώρα το κατέχει η άσημη «Μαντουρέιρα» (Madureira).

Το 1963 πέρασε 144 ημέρες σε χώρες μακρινές, μεταξύ των οποίων ΗΠΑ και Ιαπωνία, παίζοντας συνολικά 36 παιχνίδια και κερδίζοντας σε 23 από αυτά. 
Τελευταίος σταθμός (τότε) της long play περιοδείας τους ήταν η Κούβα, όπου η ομάδα έδωσε πέντε (νικηφόρους) αγώνες. Οπως αναφέρει στο πρακτορείο Reuters, ο Ελίας Ντούμπα, πρόεδρος σήμερα της Μαντουρέιρα, την αποστολή συνάντησε στο ξενοδοχείο τους στην Αβάνα ο Τσε Γκεβάρα πριν από το τελευταίο ματς στο οποίο και ήταν παρών ο θρύλος της κουβανικής επανάστασης.

Με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων (1963-2013) από την ιστορική αυτή συνάντηση, η ομάδα -που εδρεύει στη βόρεια πλευρά της πόλης του Ρίο- βρήκε τρόπο να αποκτήσει ξανά φήμη, οπαδούς και λεφτά! 
Στις φανέλες των παικτών υπάρχει τυπωμένη η μορφή του Τσε και στο ύψος του γιακά αναγράφεται «1963-2013. Hasta la victoria siempre». Την παράσταση όμως έχει κλέψει η φανέλα τερματοφυλάκων που είναι αντιγραφή της κουβανικής σημαίας και κάνει τρελές πωλήσεις!

«Το εργοστάσιο δεν μπορεί να συμβαδίσει με τη ζήτηση» λέει ο Ελίας Ντούμπα. «Εκεί που πουλούσαμε 10 φανέλες το μήνα, τώρα φτάσαμε πάνω από 3.000 τη βδομάδα»!
«Είναι πραγματικά όμορφη. Μια από τις ωραιότερες φανέλες που έχω δει ποτέ μου», δήλωσε ο -τυχερός- γκολκίπερ της ομάδας Ρομπερτίνιο. «Ξέρω πολλούς οπαδούς άλλων ομάδων που θέλουν να την αγοράσουν».

Η βραζιλιάνικη ομάδα βρίσκεται αυτή την περίοδο σε επαφές με τις αρχές της Κούβας προκειμένου να εξασφαλίσει την επιστροφή-επανάληψη της προ 50ετίας τουρνέ στο νησί. Το ταξίδι αναμένεται να πραγματοποιηθεί με τη λήξη της τρέχουσας σεζόν, το καλοκαίρι του 2014 και πριν από την έναρξη των αγώνων του Μουντιάλ στη Βραζιλία.

16 Σεπτεμβρίου 2013

Εμμανουέλα #2, η επιστροφή!





12 Σεπτεμβρίου 2013

Εμμανουέλα Κουκλινού: «ΟΦΗ απο μικρό παιδί!»


Της Αγγελικής Μαυράκη
Eκλεψε την παράσταση στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Πλατανιά στο Γεντί Κουλέ και με την ομορφιά της έγινε πρωτοσέλιδο σε εφημερίδες και ιστοσελίδες!
Η Ηρακλειώτισα Εμμανουέλα Κουκλινού, είδε τον εαυτό της να γίνεται πρώτο θέμα, με την όμορφη παρουσία της στις εξέδρες (Δείτε εδώ). Η «ξανθιά καλλονή» που είναι μόλις 16 ετών και είναι μαθήτρια Λυκείου, έδειξε να απολαμβάνει τα φλάς των φωτογράφων. Η ίδια είναι φίλαθλος του ΟΦΗ και παρακολουθεί ανελλιπως όλα τα εντός έδρας παιχνίδια της ομάδας.
Οπως δήλωσε στο prismasport.gr, έγινε ΟΦΗ απο τον πατέρα της που είναι φανατικός φίλος της ομάδας και έτσι ...κόλλησε το μικρόβιο του φιλάθλου.
«Δεν είναι η πρώτη φορά που πήγα στο γήπεδο αφού μεγάλωσα με φανατικό πατέρα ομιλίτη που με έπαιρνε μαζί του από πολύ μικρή» μας δήλωσε η ίδια.
Μάλιστα δεν έκρυψε την αγάπη της για τον ΟΦΗ. Οπως λέει «η αλήθεια είναι ότι αγαπώ πολύ τον ΟΦΗ και πηγαίνω συχνά στο γήπεδο».
Για το ντόρο που έγινε γύρω απο το πρόσωπο της η ίδια ξαφνιάστηκε, αλλά δεν έδειξε να ενοχλείται. Οπως λέει «δεν περίμενα να γίνει όλος αυτός ο ντόρος στα site και πραγματικά ξαφνιάστηκα». Η ίδια παρακολουθεί με μεγάλη αγωνία τους αγώνες του ΟΦΗ, δίνοντας περισσότερη έμφαση, όπως λέει σε δυο πρόσωπα. Οπως λέει «ξεχωρίζω πολλούς παίκτες αλλά έχω αδυναμία στον Παπάζογλου και από το νέο αίμα της ομάδας τον Λουτσιάνο Γκαλέτι».





19 Ιουλίου 2013

Και η Μαντόνα σήμερα στη Λεωφόρο!


Εφτασε το τριήμερο που οι φίλοι της Πανάθας θα ενωθούν με αυτούς του ΣΚΑΪ και σε μια έξαρση εθελοντισμού (και... αφραγκίας των διοικούντων), θα κάνουν λαμπίκο τη Λεωφόρο.
Με σκούπες, φτυάρια, φαράσια, σακούλες, βετέξ, ξεσκονόπανα κι ότι έχει καθένας, είναι αποφασισμένοι να κάνουν το παλατάκι ΑΝΑΚΤΟΡΟ.
Κοντά τους η Μαντόνα που το 'χει σπουδάσει το αντικείμενο και θα διδάξει... τεχνικές!
Χορηγός του εορταστικού τριήμερου θα είναι το Ajax με διπλάσιο αμονιαζόλ (τι διάολο τα έχουμε τα κονέ με τους Ολλανδούς), το ΟΜΟ (για λευκότερα λευκά) και το Palmolive!

Αναλυτικά η ανακοίνωση της "Συμμαχίας":
Εθελοντική δράση για την ανάπλαση της Λεωφόρου
Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ σε μία καινοτόμο πρωτοβουλία εθελοντισμού, απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση στους φιλάθλους της ομάδας και τους καλεί να συμμετάσχουν ενεργά στα έργα ανάπλασης της Λεωφόρου Αλεξάνδρας.
Το ιστορικό μας  «σπίτι» που βρίσκεται αυτή την περίοδο σε ανακατασκευή, ανοίγει τις πόρτες του σε όλους τους εθελοντές Παναθηναϊκούς και ανανεώνεται σημαντικά από τα χέρια των ίδιων των φιλάθλων του, ώστε σε λίγο καιρό Ομάδα και Κόσμος να επιστρέψουμε μαζικά στη Λεωφόρο για την καινούργια αγωνιστική χρονιά.
Οι εθελοντές θα βοηθήσουν στην ολοκλήρωση των εργασιών καλλωπισμού και καθαρισμού του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντα χώρου της αγαπημένης μας έδρας.
Η εθελοντική αυτή πρωτοβουλία είναι η 1η από μία σειρά πολλών ακόμα που έπονται και θα οργανωθούν από την ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ τόσο στο πλαίσιο της ενεργούς συμμετοχής του κόσμου στα δρώμενα και στις ανάγκες της Ομάδας, όσο και στο πνεύμα της γενικότερης κοινωνικής προσφοράς ως βασικό στοιχείο της παναθηναϊκής ταυτότητας.
Οι προγραμματισμένες ημερομηνίες για την εθελοντική δράση ανάπλασης της Λεωφόρου είναι:
Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013 και ώρα 19:00 – 22:00,
Σάββατο 20 Ιουλίου και ώρα 19:00 – 22:00,
Κυριακή 21 Ιουλίου και ώρα 9:00 – 13:00 και 19:00 – 22:00.
Σημείο συνάντησης των εθελοντών και υπογραφής της σχετικής αίτησης συμμετοχής, είναι το επίσημο κατάστημα της Greenteam στην οδό Τσόχα.
Για περισσότερες πληροφορίες και για δηλώσεις ενδιαφέροντος παρακαλούμε επικοινωνήστε στα τηλέφωνα 210 6870708 και 210 6870710 καθημερινά από 9:00 με 17:00.
* See more at: http://www.paomprosta.gr/el/content/ethelontiki-drasi-gia-tin-anaplasi-tis-leoforoy#sthash.zgmmXU6R.dpuf




9 Ιουλίου 2013

Η... άλλη Νικόλ


Ο αθλητισμός είναι και τέχνη. Η συνάντηση της πρωταθλήτριας του επί κοντώ Νικόλ Κυριακοπούλου με τη φίλη της, επαγγελματία φωτογράφοΑθανασίας Μπουρνά έβγαλε... θέμα.
Απολαύστε το στο contra.gr


30 Ιουνίου 2013

ΣΚΑΣΕ ΠΕΛΕ! Και το λένε Βραζιλιάνοι...


7 Ιουνίου 2013

Σσσσστ, οι Ελληνες κοιμούνται!

ΦΟΥΛ ΕΠΙΘΕΣΗ 
Του Ν. Ασημακόπουλου 
Τα τουρκάκια της Φενέρ, της Γαλατά και της Μπεσικτάς που μαζεύονται κάθε μέρα στην πλατεία Ταξίμ στην Κωνσταντινούπολη έχοντας φτιάξει το δικό τους ιδιαίτερο «κίνημα», σίγουρα δεν διάβασαν το βαρύγδουπο και ουτοπικό που είχε πει κάποτε ο Τσε. Οτι δηλαδή «το ποδόσφαιρο δεν είναι απλό παιχνίδι», αλλά «όπλο της επανάστασης». 
Το πιθανότερο να μην είδαν ποτέ έτσι την μπάλα, αλλά να τη χρησιμοποιούν όπως οι δικοί μας χουλιγκάνοι, σαν παιχνίδι μέσα από το οποίο προσπαθούν να εκτονώσουν διάφορα απωθημένα τους. 
Οπως και με τους φανατικούς σε όλο τον κόσμο, εκείνο που τους θρέφει είναι η κόντρα με τον αντίπαλο. Η καθημερινή μάχη, το ξύλο, η προσπάθεια να φανούν καλύτεροι και να δείρουν όσο γίνεται περισσότερους από τους μισητούς απέναντι. Αρκετές φορές, άλλωστε οι πόλεμοι είχαν αφορμή έναν ποδοσφαιρικό αγώνα... 
Κι όμως, οι Τούρκοι πιτσιρικάδες, που σίγουρα τους λένε αλήτες, στα τελευταία γεγονότα της Πόλης είχαν την ωριμότητα να το γυρίσουν το πράγμα. Πήραν την αντιπαλότητά τους και την έκαναν σημείο αιχμής της εξέγερσης των γύρω τους, ζητώντας αυτονόητες αλλαγές που λιμνάζουν και τους καθυστερούν ως λαό. Είδαν το ποδόσφαιρο σαν μια αναπαράσταση της κοινωνίας που βράζει. Και το μετέφεραν έξω από το γήπεδο. Πήγαν στην πλατεία, λίγοι στη αρχή, μετά περισσότεροι, πήραν τα σήματα των τριών μεγάλων ομάδων και τα έκαναν ένα, που έγινε και το σύμβολο της (ας την πούμε) δικής τους μικρής επανάστασης.
Πράγματι, το ποδόσφαιρο έχει την ικανότητα και να ενώνει και να χωρίζει. Είναι ένας καθρέφτης μέσα στον οποίο ο καθένας μπορεί να δει τον εαυτό του και τη ζωή του, για να θυμηθούμε και τους... φιλόσοφους της στρογγυλής θεάς που έχουν γράψει τόμους ολόκληρους πάνω στο θέμα. Χρήσιμες οι αναλύσεις τους, βέβαια, αρκεί να ξέρεις να τις πιάνεις στο αέρα μαζί με τα μηνύματα των καιρών, ακόμη κι αν δεν τις έχεις διαβάσει! Αυτό δηλαδή που έκαναν οι Τούρκοι σε αντίθεση με τους δικούς μας, που στην πραγματικότητα δεν παίρνουν χαμπάρι για ο,τι γίνεται γύρω τους. 
Θα θυμόσαστε τους οργανωμένους των δικών μας μεγάλων ομάδων στον πρώτο καιρό της δικής μας της κρίσης, να σηκώνουν κάποια πανό στα ματς του Ολυμπιακού, του Παναθηναϊκού, ή της ΑΕΚ κατά του ΔΝΤ και των πρώτων μέτρων. Η πορεία έδειξε ότι το έκαναν περισσότερο επειδή βρήκαν μια αφορμή κι ένα γήπεδο για να βρίσουν κάποιους, και λιγότερο επειδή είχαν καταλάβει τι ακριβώς συνέβαινε. 
Απόδειξη ότι όλο αυτό εκφυλίστηκε μέσα σε λίγες εβδομάδες διαψεύδοντας τις προβλέψεις των «αριστερών ειδικών» που είχαν αρχίσει να λένε ότι τάχα... «κάτι καλό ξεκινάει από τα γήπεδα» - βαφτίζοντας «πραγματικότητα» τη δική τους επιθυμία. 
Οι Ολυμπιακοί, οι Παναθηναϊκοί και οι ΑΕΚτζήδες, αντί να φτιάξουν το δικό τους σύμβολο σε ώρες που η κοινωνία μας το ζητάει, εξακολουθούν να χαλιούνται στις στείρες οπαδικές κόντρες τους. Δίνουν ακόμη ραντεβού θανάτου παρά τη δολοφονία του Φιλόπουλου, ασχέτως αν δεν σκοτώθηκε ακόμη και κάποιος άλλος. Ή βρίζονται χυδαία και τα σπάνε με το παραμικρό. 
Στην πραγματικότητα δεν διαθέτουν ούτε την ελάχιστη από τη δυναμική που έβγαλε στον δρόμο τους Τούρκους, αφού δεν ξέρουν, δεν μπορούν να σκεφτούν και στο κάτω κάτω δεν τους ενδιαφέρει.
Μπείτε, έτσι από περιέργεια, στα διάφορα συνδεσμιακά μπλογκ (και όχι μόνο) για να καταλάβετε το μέγεθος της βλακείας - αποχαύνωσης και θα καταλάβετε. 
Αλλά, βέβαια, ούτε αυτό χρειάζεται. Μια βόλτα στις πλατείες μας φτάνει και περισσεύει... Η ανεργία χτυπάει κατακούτελα, οι περισσότεροι απ' όσους δουλεύουν δεν μπορούν να βγάλουν τον μήνα με τα λίγα που παίρνουν, αλλά δεν κουνιέται φύλλο. Τριγύρω μας γίνεται ο μεγάλος χαμός, κι εδώ... «σσσσστ, οι Ελληνες κοιμούνται»! 
Βέβαια και οι Τούρκοι, με το που θα τελειώσουν αργά ή γρήγορα όλα όσα γίνονται εκεί, το πιθανότερο είναι να γυρίσουν στα παλιά. Στους δικούς τους εμφύλιους των κοκκινοκίτρινων εναντίον των κιτρινομπλέ. Χωρίς αυτούς, άλλωστε, δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης. Ομως θα 'χουν να λένε ότι στην κρίσιμη στιγμή και κατάσταση ενώθηκαν, ξεπέρασαν τους εαυτούς τους και βοήθησαν με τις φωνές, τα συνθήματα, τις αφίσες τους αλλά κυρίως με την υπεύθυνη στάση τους να γίνει γνωστό με τον καλύτερο τρόπο το πρόβλημα. Οι δικοί μας;

πηγή: efsyn.gr (Εφημερίδα των Συντακτών)



Η Istanbul United έγινε μόδα και προκαλεί τον Ερντογάν

Του Θ. Ασημακόπουλου 
Σχεδόν σε κάθε χώρα του κόσμου που υπάρχουν οργανωμένοι οπαδοί, γίνονται μεταξύ τους επεισόδια. Ξύλο, μαχαιρώματα και τα... γνωστά. 
Ετσι και στην Τουρκία, όπου το αίμα του κόσμου βράζει γενικότερα. 
Πριν από τρεις εβδομάδες, ένας οπαδός της Φενέρμπαχτσε έχασε τη ζωή του από μαχαίρωμα κάποιου που φορούσε μπλούζα της Γαλατασαράι. 
Σήμερα, οι άνθρωποι που βρέθηκαν μπροστά σε αυτό το συμβάν (ακόμα και ο δολοφόνος που καταζητείται) δεν αποκλείεται να βρίσκονται αγκαλιασμένοι στην πλατεία Ταξίμ και στα πέριξ. 
Οι φανατικοί της Γαλατά, της Φενέρ και της Μπεσικτάς (σαν να λέμε του Ολυμπιακού, του Παναθηναϊκού και της ΑΕΚ) έχουν γίνει μια γροθιά και απαρτίζουν την Istanbul United, όπως ονομάζουν χαρακτηριστικά το κίνημά τους. 
Ολοι μαζί πρωτοστατούν στις διαμαρτυρίες κατά του Ταγίπ Ερντογάν και της κυβέρνησής του, σε ένα μοναδικό σκηνικό στα παγκόσμια χρονικά.
Από την πρώτη μέρα (31 Μαΐου) που άρχισαν τα... ντράβαλα στην Κωνσταντινούπολη, οι μέχρι πρότινος ποδοσφαιρικοί (και όχι μόνο) εχθροί ενώθηκαν. Οι φωτογραφίες είναι διαφωτιστικές. Νέοι με φανέλες των τριών ομάδων στέκονται δίπλα δίπλα και φωνάζουν στους αστυνομικούς: «Ρίξτε μας όσα σπρέι πιπεριού και δακρυγόνα θέλετε. Αν είστε άντρες, βγάλτε τα κράνη και τα όπλα σας και ελάτε να πολεμήσουμε με τα χέρια», όπως λέει κι ένα σύνθημα. 
Η αρχή έγινε από κάποιους σκόρπιους πολίτες που βγήκαν στον δρόμο και απλά έτυχε να φορούν τα χρώματα της αγαπημένης τους ομάδας. Τώρα πια, οι διαδηλώσεις έχουν περισσότερο ποδοσφαιρικό παρά πολιτικό χρώμα. Εχει γίνει σχεδόν μόδα να κυκλοφορεί ο κόσμος με τα χρώματα του συλλόγου που υποστηρίζει. Και όλοι μαζί να συνυπάρχουν μονοιασμένα. 
«Αναμφίβολα είμαστε εχθροί, αλλά αυτό που συμβαίνει ξεπερνά τα πάντα και μας ενώνει», είπε ο Μερτ, οπαδός της Μπεσικτάς. 
Οπως είναι κατανοητό και λογικό, τα μέλη των συνδέσμων οπαδών κάθε ομάδας κυκλοφορούν μαζί. Ο καθένας, άλλωστε, πηγαίνει σε μια πορεία ή μια διαδήλωση με την παρέα του. 
Οταν οπαδοί της Φενέρ παγιδεύτηκαν σε ένα στενό από την αστυνομία, αμέσως έτρεξαν της Γαλατά για να τους βοηθήσουν και να τους απεγκλωβίσουν!
Αργότερα, υποστηρικτές των δύο μισητών αντιπάλων έσπευσαν στο Μπεσικτάς, όπου οι φίλοι της τοπικής ομάδας είχαν ανάλογα προβλήματα. Πραγματικά εντυπωσιακές σκηνές και πρωτοφανείς. Εδώ, η λέξη αποκτά την πραγματική της σημασία. 
Φοβερή η εικόνα ενός οπαδού με τη φανέλα της Φενέρ, που δεν μπορούσε να αναπνεύσει από τα χημικά. Λίγο μετά εθεάθη με κασκόλ της Μπεσικτάς να του καλύπτει το πρόσωπο και να τον προστατεύει! 
Πέρα από τον ενθουσιασμό για τη σύμπνοια των οπαδών, υπάρχει η ερώτηση για το τι θα γίνει στο μέλλον. Οταν δηλαδή καταλαγιάσουν οι διαμαρτυρίες των αγανακτισμένων Τούρκων. 
Η απάντηση ήρθε από τον σύνδεσμο της Φενέρμπαχτσε «12 Numara». Χθες, λοιπόν, αυτοί οι τύποι έστειλαν αίτημα στην ποδοσφαιρική ομοσπονδία της χώρας ενόψει του τελικού Σούπερ Καπ κόντρα στη Γαλατά. Ζήτησαν να μην υπάρξουν ζώνες ασφαλείας και διαχωριστικά, ώστε φίλαθλοι όλων των ομάδων της Τουρκίας να παρακολουθήσουν μαζί την αναμέτρηση. 
Πρωτότυπη, αλλά και ριψοκίνδυνη πρόταση...
πηγή: efsyn.gr (Εφημερίδα των Συντακτών)


15 Ιουλίου 2012

«the BODY issue»: Τέχνη στην πρώτη σελίδα


Τα φετινά εξώφυλλα του «Body Issue» του αμερικανικού αθλητικού περιοδικού ESPN...







26 Μαΐου 2012

Gràcies Pep (pics)