Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα bakos. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα bakos. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

21 Δεκεμβρίου 2013

Νέα απόπειρα αυτοκτονίας στον στίβο



Του ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΚΟΥ

 «Ο ΣΕΓΑΣ βρίσκεται στην δυσάρεστη θέση να ανακοινώσει ότι ενημερώθηκε από το ΕΣΚΑΝ για την ύπαρξη θετικού πρώτου δείγματος στο χώρο του στίβου.
Νεότερη ανακοίνωση θα υπάρξει μετά την εξέταση του δεύτερου δείγματος»

Υστερα από την παραπάνω ανακοίνωση του ΣΕΓΑΣ χθες το μεσημέρι, το... σύνθημα:  «Ουστ! Ντοπαρισμένοι...!» χαρακτηρίζει τα σχόλια όσων ασχολήθηκαν με το θέμα.
Είναι το σλόγκαν που ...αβάδιστα, ...αβασάνιστα, ....άκοπα, ...ασυναίσθητα ή από αντίδραση και θυμό κιόλας, επικρατεί (γραπτώς, προφορικώς ή και τα δύο) για τον ελληνικό στίβο.
Οι «κάπως» σχετικοί, αδυνατούν να αντιμετωπίσουν τη λαίλαπα της ημιμάθειας, της εξοντωτικής αμάθειας αλλά και της υπεραπλουστευμένης «καφενειακής» ερμηνείας ενός φαινομένου που υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει σε όλο το φάσμα του αθλητισμού!
Το τι είναι «ντόπινγκ», άλλωστε, χρειάζεται πολύ μεγάλη συζήτηση για να προσδιοριστεί όμως... Οταν υπάρχει θετικό δείγμα, αθλητή, σε απαγορευμένη ουσία, τότε παύουν οι συζητήσεις και τα πράγματα παίρνουν το δρόμο τους.
Μικρή, μικρότερη, σημασία έχει, από άλλα, εάν είναι ο Κώστας ή ο... Μήτσος ντοπέ!  Εάν αγωνίζεται στο ύψος, στο... μήκος άνευ φοράς ή στα 250 μέτρα!
Ο αθλητής θα ακολουθήσει την πορεία του, μετά την τιμωρία που προβλέπουν οι κανονισμοί και ίσως καταφέρει να επιστρέψει στο μονοπάτι όπου όλα μοιάζουν «εντάξει», ίσως όχι!
Μεγαλύτερη σημασία έχει ότι για μια ακόμα φορά, από χθες, ο ελληνικός στίβος, ματώνει από μια «νέα απόπειρα αυτοκτονίας», αδιάφορο τέτοια ώρα εάν είναι από... απροσεξία.
Ματώνει και πάλι σε μια παρατεταμένη περίοδο όπου η μια ανοιχτή πληγή διαδέχεται την άλλη. Με τίνος ευθύνη αυτή τη φορά προέκυψε το νέο τραύμα;
Επιβάλλονται οι απαντήσεις και η απόδοση ευθυνών όπως προβλέπεται.
Τα μηνύματα από το εξωτερικό, βροντοφωνάζουν ότι οι καιροί άλλαξαν στα θέματα των απαγορευμένων ουσιών για όλους. Ακούει κάποιος, εδώ στο ...χωριό;


15 Ιουλίου 2013

Η βιτρίνα πάνω απ όλα!!!

Αλλος ένας... που περνάει στην ιστορία ως ντοπαρισμένος

"Με δήλωσή του ο Τάισον Γκέι αποκάλυψε πως βρέθηκε θετικός σε έλεγχο ντόπινγκ, αποσύροντας τη συμμετοχή του από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου της Μόσχας"...

Μάς προέκυψε, λοιπόν, ντοπέ, ο Αμερικανός Τάισον Γκέι, ντοπέ ο Τζαμαϊκανός Ασάφα Πάουελ, θα μάς προκύψουν ντοπέ κάποιοι ακόμα αθλητές μέχρι το Παγκόσμιο στίβου της Μόσχας αλλά και κάποιοι άλλοι εκεί στη ρωσική πρωτεύουσα κατά τη διάρκεια του... ματς!.
Ηδη ακούστηκε ότι είναι ντοπέ σχεδόν όλος ο τουρκικός στίβος αλλά...
Στη Μόσχα, στο παγκόσμιο ραντεβού στίβου, θα γίνουν σπουδαίες επιδόσεις, ίσως νέα παγκόσμια ρεκόρ και πολλοί αθλητές θα ζήσουν το όνειρο της μεγάλης διάκρισης ΝΟΜΟΤΥΠΑ.
Δηλαδή σύμφωνα με τους κανονισμούς.
Τώρα, στο εάν οι κανονισμοί φτιάχτηκαν για να συνδράμουν στο... μεγάλο, στο ωραίο, στο αληθινό ή για να συνδράμουν στο... "δος ημίν σήμερον", αυτό είναι μια συζήτηση που μάλλον ολοκληρώνεται σε... δευτερόλεπτα.
Επί των... τύπων, ντοπέ ο Γκέι, ντοπέ ο Ασάφα, ντοπέ δεκάδες που προηγήθηκαν και όσοι ακολουθήσουν, όμως... η βιτρίνα του μαγαζιού είναι ΟΚ!
Διότι... νομότυπα (και ΥΠΑΚΟΥΑ στις επιταγές του μάρκετινγκ) κάνει τη δουλειά της. ...Χωρίς μαγκιές!

* Σε πολλά συμφωνώ με τον Βασίλη (σε αυτά που γράφει στο http://www.gazzetta.gr/other-sports/article/524667/itan-simademenoi-apo-prin-gkei-kai-asafa) και να ξέρετε, φίλοι μου, πως προκύπτει ...έντονα άσχημη μυρωδιά όποτε σπάνε τη σιωπή τους, οι πραγματικά εμπλεκόμενοι με αυτές τις δουλειές!

ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΚΟΣ

29 Ιουλίου 2012

Ελικόπτερα και φουσκωτά επειγόντως





ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΚΟΣ_
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες άρχισαν στο Λονδίνο με μια τελετή έναρξης που σε λίγες ημέρες ελάχιστοι θα θυμούνται και με κάμποσα προβλήματα.
Μέχρι τώρα το θέμα των μετακινήσεων αθλητών, προπονητών και εμπλεκομένων με τη διοργάνωση, καίει περισσότερο και από την ολυμπιακή φλόγα.
Οι καθυστερήσεις για λογικές αποστάσεις είναι παραπάνω από το προσδοκόμενο μεγάλες και ο εκνευρισμός αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο.
Ισως χρειάζεται να επιστρατευτούν μερικά ελικόπτερα με... υπαλλήλους του πράκτορα 007 και κάμποσα φουσκωτά με οδηγούς που να μοιάζουν στον Μπέκαμ.
Στα θέματα διαμονής, διατροφής και γενικότερα διαβίωσης των αθλητών στο Χωριό, το... ρεπορτάζ συνεχίζεται αλλά η πρώτη εικόνα που (μάς) έρχεται είναι γενικά καλή.
Στα αγωνιστικά (μέσα από επίσημα ή ανεπίσημα σάιτ, μπλογκ, φόρουμ κλπ (θα) γίνονται άμεσα γνωστά τα αποτελέσματα) το ελληνικό ξεκίνημα ήταν περίπου στα αναμενόμενα.
Θετικό γεγονός το πανελλήνιο ρεκόρ (58.31) της Βουρνά στα 100 μ. πεταλούδα, η πρόκριση στα ημιτελικά για τους κωπηλάτες Απόστολο και Νίκο Γκουντούλα, η πρόκριση στον τελικό του Τσολακίδη αλλά και αρνητική έκπληξη η πτώση του Μάρα στη γυμναστική.
Τέλος, προσοχή στα «τιτιβίσματα» μέσω twitter.
Είπαμε και προ ημερών ότι αυτοι είναι Ολυμπιακοί Αγώνες του twitter όχι μόνον για την αμεσότητα που μπορεί να προσφέρει στους βιαστικους φίλους του αθλητισμού όσο κυρίως για ένα τεράστιο και ακατέργαστο όγκο πληροφοριών όπου η αξιολόγηση και η διασταύρωση απουσιάζουν.
Και αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα που χρειάζεται προσοχή και για όσους δίνουν και για όσους υποδέχονται και αναπαράγουν τα... θέματα!.
Καλημέρα σας, και καλή τύχη σε όλα τα παιδιά που αγωνίζονται σήμερα.

25 Ιουλίου 2012

...Το χρυσό της βλακείας!


ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΚΟΣ_

Αυτοί οι Ολυμπιακοί Αγώνες που ξεκινούν σε... κάτι ώρες στο Λονδίνο είναι οι αγώνες του twitter κι αυτό θα φανεί ακόμα περισσότερο όταν ξεκινήσει και η δράση.

Η Βούλα Παπαχρήστου κάνοντας, μη λελογισμένη χρήση και χωρίς να εκτιμήσει την πραγματική δυναμική που έχει αυτό το θερμό μέσο επικοινωνίας, χάνει τη συμμετοχή της στο παγκόσμιο πάρτυ και κατακτά πανάξια το χρυσό της βλακείας.

Εγραψε στο twitter της – θέλοντας να κάνει «χιούμορ» η νεαρή άλτρια του τριπλούν – ότι: «Με τόσους Αφρικανούς στην Ελλάδα, τουλάχιστον τα κουνούπια του Δυτικού Νείλου θα τρώνε σπιτικό φαγητό!!».

Μόλις κατάλαβε (ή της είπαν) τι ακριβώς μπορεί να συμβεί με αυτήν της την ανάρτηση κι ενώ τα σχόλια άρχισαν να πέρνουν μορφή χιονοστιβάδας η Παπαχρήστου προσπάθησε να ανασκευάσει, ζητώντας δημόσια συγγνώμη, όμως ήταν αργά.

Λίγη ώρα αργότερα η ανακοίνωση της ΕΟΕ ανέφερε τον αποκλεισμό της με τα ακόλουθα:

«Με απόφαση του αρχηγείου της ελληνικής Aποστολής στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, τίθεται εκτός Ολυμπιακής Ομάδος η αθλήτρια στίβου του άλματος τριπλούν Παρασκευή Παπαχρήστου για δηλώσεις της που αντίκεινται στις αξίες και τα ιδεώδη του Ολυμπισμού. Η αθλήτρια δεν βρίσκεται στο Λονδίνο καθώς αναμενόταν λίγο πριν την έναρξη των αγωνισμάτων στίβου».

Αυτό που μένει πλέον ως... κληρονομιά στην Παπαχρήστου αλλά  και γενικότερα στους άλλους αθλητές και αθλήτριες είναι το ηχηρό χαστούκι που (θα) συνοδεύει τις... βλακείες μέσω κοινωνικών δικτύων ειδικά σε θέματα όπως τα... ανέκδοτα ρατσιστικού περιεχομένου.

24 Ιουλίου 2012

Κάτι λίγες... μείνανε!


ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΚΟΣ_

Το κορυφαίο αθλητικό γεγονός είναι... προ των πυλών! Τα νιάτα του κόσμου συναντώνται στον... αγώνα τον καλό! Το παγκόσμιο αθλητικό πάρτι αρχίζει!...
Οι παραπάνω εκ-φράσεις αλλά και ορισμένες άλλες όπως... παγκόσμια μπίζνα,  εμπορικός πόλεμος εταιριών, κυνηγητό της φαρμακοδιέργεσης και πολλές ακόμα συνοδεύουν τώρα τελευταία σχεδόν κάθε διοργάνωση Ολυμπιακών Αγώνων.
Σε κάτι λιγότερο από τρεις μέρες το Λονδίνο φορά το καλό του κοστούμι και υποδέχεται τον κόσμο. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012 φιλοδοξεί ως οικοδέσποινα πόλη να... γράψει ιστορία. Αν θα τα καταφέρει, αυτό θα φανεί.
Σε κάποιους τομείς πάντως μοιάζει σίγουρο ότι θα πάρει άριστα από τον... παραγγέλοντα. Κι αν υπάρχουν προβλήματα προς το παρών, αυτά είναι... το κόκκινο πιπέρι κάθε διοργάνωσης.
Επί της ουσίας  δεν αναμένονται πολλές εκπλήξεις στα... διοργανωτικά.
Ουτε αρνητικές, ούτε θετικές.
Η ΔΟΕ (IOC που λένε και διεθνώς) φροντίζει το προϊόν της να μην παρουσιάζει διακυμάνσεις στη... σκηνοθεσία, οπότε το ενδιαφέρον θα κλέψουν τα πρόσωπα.
Οι αθλητές και οι αθλήτριες.
Αυτοί είναι που σε κάθε αγώνα δίνουν ζωή στο προϊόν. Αυτοί είναι που ζητούν το χειροκρότημα και την επιβράβευση του κόπου τους!
Η ελληνική ομάδα κατεβαίνει μ ένα μείγμα παλιών και νέων αθλητών που φιλοδοξούν να ξεπεράσουν τους εαυτούς τους και να φέρουν μετάλλια.
Αυτοί (θα) κάνουν τη δουλειά τους κι εμείς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο αθλητισμός μιάς χώρας είναι προέκταση των συνθηκών μιας κονωνίας η οποία εκφράζεται, στα στάδια.
Θερμό χειροκρότημα λοιπόν στα παιδιά και της Ελλάδας αλλά και των άλλων ολυμπιακών ομάδων που είναι στο Λονδίνο. 
Αλλωστε χωρίς τον δεύτερο δεν υπάρχει πρώτος και τα μετάλλια, τελικά δεν δίνουν παρά μόνον μια ψευδαίσθηση κυριαρχίας. Η προσπάθεια του καθενός να ξεπερνά τα όρια του είναι το βαθύτερο νόημα του κάθε αγώνα.
Πόσο μάλλον σε Ολυμπιακούς Αγώνες.!
Υ. Γ.: ...(θα) Τα λεμε!

3 Ιουλίου 2012

Η χαμένη ευκαιρία του ελληνικού στίβου!




ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΚΟΣ_

Στο Ελσίνκι, στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του 2012 πιστεύω ότι ο ελληνικός στίβος έχασε μια μεγάλη ευκαιρία να βροντοφωνάξει στον υπόλοιπο... κόσμο την ζωντάνια που διαθέτει μέσω κι άλλων διακρίσεων εκτός από την 3η θέση και το χάλκινο της Κυριακοπούλου στο επί κοντώ.

Αυτό έγινε, εκτιμώ, διότι στο βάθος του μυαλού τους, προπονητές (κυρίως) και αθλητές (λιγότερο) επηρρεάστηκαν από την ολυμπιακή πρόκληση του Λονδίνου.

Με όλον το σεβασμό στη γενικότερη προσπάθεια που, καιρό τώρα, καταβάλλουν πιστεύω ότι αθλητές όπως, ο Μπανιώτης (που το παλεύει στο ύψος), οι... Τσάκωνες (κυρίως ο Λυκούργος στα 200 μ. αλλά και ο Γιώργος στο μήκος), η Παπαχρήστου στο τριπλούν (κι ας μοιάζει έτοιμη), η Πέρρα επίσης στο τριπλούν (κι ας μοιάζει έμπειρη) ο ανερχόμενος Δουβαλίδης στα 110 μ. εμπ. και μερικοί ακόμα, θα μπορούσαν  να είναι στο βάθρο των απονομών στο ευρωπαϊκό ραντεβού εάν είχαν βάλει για τα καλά αυτόν τον αγώνα στο Ελσίνκι, στους βασικούς τους στόχους για την τρέχουσα σεζόν.

Μάλλον αρκετοί, με κάποιες εξαιρέσεις για τους νεότερους αθλητές μας, δεν ήταν προετοιμασμένοι αποκλειστικά για αυτόν τον αγώνα αλλά τον αντιμετώπισαν ως ενδιάμεσο σταθμό ενόψει Λονδίνου.
Πιστεύω ότι έκαναν λάθος όλοι όσοι είδαν το Ελσίνκι 2012 ως... πέρασμα!

Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ήταν και μάλιστα στα περισσότερα αγωνίσματα χωρίς ιδιαίτερη πίεση –ειδικά για τους έμπειρους –από πλευράς επιδόσεων, γι αυτό γίνεται και η κατάθεση προβληματισμού με στόχο την προσπάθεια αφύπνισης.

Αλλωστε όπως διδάχτηκα από παλαιότερους, τα μετάλλια από ένα σημείο κι έπειτα δεν είναι τίποτε παραπάνω από ένας τίτλος τιμής και μια όμορφη ανάμνηση για τον κάτοχό τους αλλά δεν παύουν να είναι το επιπλέον καύσιμο που κινεί την... ατμομηχανή κάθε στιβικού οικοδομήματος.

Κι αυτό είναι σημείο –κλειδί!

Χαρακτηρίζει (καλώς ή κακώς) τους πρωταγωνιστές.

Πρέπει, λοιπόν, να γίνει κατανοητό στους αθλητές και στους προπονητές τους ότι ειδικά στους καιρούς μας, δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένη καμμια ευκαιρία διάκρισης.

Ειδικά όταν το οικοδόμημα – η ατμομηχανή εάν θέλετε – δείχνει να ξεμένει από καύσιμα.
Από διακρίσεις-κράχτες. Δηλαδή... από μετάλλια! ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ...!!!

28 Ιουνίου 2012

...Και μετάλλια (θα) έχουμε!


ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΚΟΣ_


Η εθνική ομάδα στίβου δίνει τη μάχη της διάκρισης στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που διεξάγεται ήδη στο Ελσίνκι από Τετάρτη 27 Ιουνίου έως και την Κυριακή 1 Ιουλίου 2012.

Αντικειμενικός σκοπός για τους περισσότερους (αν όχι όλους) τους αθλητές μας –εκτιμώ πως - είναι μια ευρωπαϊκή διάκριση, αναλόγως δυνατοτήτων και για τους πιο έμπειρους μια καλή αγωνιστική πρόβα ενόψει των Αγώνων του Λονδίνου.

Ολα δείχνουν ότι σε αυτή τη δοργάνωση η εθνική μας ομάδα θα επιστρέψει στην Ελλάδα έχοντας μετάλλια στις αποσκευές της. Οχι μετάλλιο. Mετάλλια!

Αυτό (θα) ωφείλεται στην αλυσίδα παραγωγής που κατά απόλυτη σειρά προτεραιότητας δημιουργείται μέσα σ' ένα... καζάνι αποτελούμενο από τους: αθλητή, οικογένεια του αθλητή, προπονητή, χορηγό (εάν υπάρχει), σωματείο, ίσως την τοπική ΕΑΣ και τον ΣΕΓΑΣ και πιο δύσκολα πλέον από την αθλητική ηγεσία της πολιτείας. Αυτό το... καζάνι βράζει ακόμα και με χαμηλή... φωτιά!

Φυσικά θα χειροκροτήσουμε άπαντες τις επιτυχίες που θα έρθουν.

Απλώς όσοι ξέρουν λίγα περισσότερα, θα χειροκροτήσουν και λίγο πιο δυνατά, διότι... αυτοί που ξέρουν, γνωρίζουν και την ουσιαστική, και την πραγματική, διάσταση, που διέπει την αλυσίδα παραγωγής των αθλητικών επιτυχιών στους καιρούς μας!

Οπότε πάμε... φουλ για δυνατό χειροκρότημα!

Ιδιαίτερο το αγωνιστικό ενδιαφέρον και σήμερα στους αγώνες του Ελσίνκι και φυσικά είναι εξαιρετική η έως τώρα ελληνική παρουσία στη διοργάνωση...

30 Μαΐου 2012

Μια εμπειρία ζωής στα βήματα του Δία

Με το σύνθημα "Τρέξε στα βήματα του Δία" αθλητές και αθλήτριες απ' όλο τον κόσμο ξεκίνησαν από το Οροπέδιο της Νίδας, στα Ανώγεια και τερμάτισαν στο χωριό Κουρούτες της επαρχίας Αμαρίου του νομού Ρεθύμνης.
Στη διεξαγωγή του 3ου διεθνούς ορεινού αγώνα "Psilorits Race" στην κορύφωση του αθλητικού πνεύματος, δυο αθλητές τερμάτισαν πρώτοι, πιασμένοι χέρι-χέρι!
Ο Μανώλης Σηφάκης και ο Αργύρης Παπαθανασόπουλος πέρασαν ταυτόχρονα κάτω από την αψίδα του τερματισμού, σε χρόνο 3 ώρες 43 λεπτά και 58 δευτερόλεπτα.
Οι ίδιοι μάλιστα αποφάσισαν να διευκολύνουν το έργο της οργανωτικής επιτροπής ζητώντας την ανακήρυξη του νικητή, μέσω κλήρωσης, στην οποία ευνοήθηκε ο Σηφάκης.
"Είναι μια εμπειρία που δεν περιγράφεται με λόγια. Μόνο όσοι την έζησαν μπορούν να καταλάβουν τι εννοώ και πόσο ευτυχισμένος, αλλά και γεμάτος από εικόνες και συναισθήματα νιώθω αυτή τη στιγμή" δήλωσε ο Μανώλης Σηφάκης, ο οποίος καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής (όπως "μαρτύρησαν" συναθλητές του) τους κρατούσε σε εγρήγορση τραγουδώντας κρητικές μαντινάδες!
Οι αθλητές και οι αθλήτριες ανέβηκαν στην κορυφή του Ψηλορείτη, τον Τίμιο Σταυρό, που βρίσκεται σε ύψος 2.456 μέτρων και εν συνεχεία κατέβηκαν στους πρόποδες του. Συνολικά διήνυσαν 35 χιλιόμετρα, εκ των οποίων 16,5 σε χώμα, 15,5 σε μονοπάτια και 3 σε άσφαλτο.

6 Μαΐου 2012

Η ψήφος είναι δικαίωμα, υποχρέωση και ευθύνη



ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΚΟΣ_ Λόγω της ημέρας, έλεγα να ξεκινήσω με το: «ο λαός στην εξουσία», αλλά προτιμώ το: «ο πολίτης στέλνει μήνυμα»! Λοιπόν ναι! Ηρθε... η ώρα!  
Ηρθε η ώρα που ο κάθε πολίτης έχει την ευκαιρία του.
Ο καθένας, μόνος του, στο παραβάν του εκλογικού του τμήματος, γράφει και από μια αράδα ιστορίας σε μερικά λεπτά.
Οσο χρειάζεται δηλαδή για να βάλει το δικό του μήνυμα στο φακελάκι και να το αφήσει στην κάλπη.
Με τη διαδικασία των εκλογών ο καθένας, μπορεί να στείλει στον κάδο των απορριμάτων της ιστορίας κάθε πολιτικό απατεώνα και στο κάδρο της ιστορίας κάθε πολιτικό ηγέτη, που τον αντιπροσωπεύει.
Η δημοκρατία ίσως δεν είναι το πλέον αλάνθαστο πολίτευμα που έφτιαξαν οι άνθρωποι, όμως από... «άλλα» δοκιμασμένα συστήματα, είναι αυτό που -αν μη τι άλλο- δίνει το δικαίωμα έκφρασης στα μέλη μιας κοινωνίας.
Η κοινωνία, είναι ανάγκη να εκφραστεί σήμερα με μαζική συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία λόγω και των ιδιαίτερων οικονομικών συνθηκών που άρχισαν να επικρατούν στον τόπο μας.
Επιλογές για κάθε είδους έκφραση υπάρχουν και τα άλλοθι για αποχή είναι λιγότερα από κάθε άλλη φορά.
Ειδικά σε αυτές τις εκλογές, ο κάθε πολίτης αυτής της χώρας είναι συνυπεύθυνος για την επόμενη μέρα στο... χωριό μας και δεν υπάρχουν δικαιολογίες ούτε για κοπάνα ούτε για εκ του ασφαλούς διαμαρτυρίες... αργότερα.
Η ψήφος είναι δικαίωμα, υποχρέωση και ευθύνη.
Φυσικά  ...μετά την απομάκρυνση από την κάλπη, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται!

27 Απριλίου 2012

Ρε... άι ντιμπέιτ απο δω!


ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΚΟΣ_

Εντάξει, υπομονή μία, υπομονή δύο, αλλά το αστείο παρατράβηξε κι έχουμε και νεύρα. ΟΛΟΙ! Που λένε και στη διαφήμιση.
Δηλαδή γιατί πρέπει να γίνει (ή να μην γίνει)... ντιμπέιτ;

Ας μη σώσει και γίνει ή ας γίνει τελικά. Ποιος ασχολείται...
Εχει αναρωτηθεί κάποιος εκεί τον μικρόκοσμο της πολιτικής γυάλας, εάν και κατά πόσο απασχολεί τον κόσμο μια... τηλεμαχία μεταξύ των υποψήφιων... σωτήρων;
Πιστεύουν σοβαρά ότι ένα... ντιμπέιτ θα κάνει τη διαφορά;

Βαρέθηκα όλη μέρα να το ακούω στα ΜΜΕ και  μου τη δίνει κιόλας γιατί σκέφτομαι:
Ουδείς ακουμπά το προφανές με το... υπογεγραμμένο που υπάρχει προς τους πληρώνοντες (τους δανειστές) από τις ηγεσίες των κομμάτων εξουσίας και των συνοδοιπόρων τους.

Να μην ξεχνάμε δηλαδή ότι, αμέσως μετά τις εκλογές έχουν δρομολογηθεί να εφαρμοστούν νέα σκληρά οικονομικά μέτρα που (θα) θίγουν μόνον τους οικονομικά ασθενέστερους στο πλαίσιο μιας αδιόρατης και αρκετά μελλοντικής... «εξυγίανσης» (μην γελάτε δυνατά παρακαλώ) της ελληνικής οικονομίας.

Μέτρα που (θα) συνθλίβουν ακόμα περισσότερο κυρίως τους μισθωτούς, τους συνταξιούχους αλλά και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα.
Υπάρχουν άραγε άλλες αντοχές στην κοινωνία;
Τέτοια εποχή, προεκλογικά, ο ένας σωτήρας υπόσχεται ανάπτυξη, ο άλλος καλύτερη διαχείριση, μερικοί άλλοι χαρίζουν χρέη και τάζουν παροχές και κάποιοι άλλοι με το μαγικό ραβδί τους, έχουν θεραπεία... δια πάσαν νόσον.

Απλώς υπόσχονται, με στόχο βέβαια ΚΑΠΟΙΟΙ να πιάσουν τη θέση τους... στης Βουλής τα έδρανα. Και μετά... τι;
Σε λίγο καιρό που θα ξανα-στραβώσουν τα πράγματα, θα φταίει... η Γερμανίδα καγκελάριος που είναι αγύριστο κεφάλι, ο Γάλλος πρόεδρος που άλλα έλεγε πριν κι άλλα κάνει τώρα που εκλέχθηκε και φυσικά αυτή η καταραμένη... ύφεση και στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη που (τους) ξέφυγε...!

Ρε... άι ντιμπέιτ από δω κι ας σκεφτούμε επιτέλους ΟΛΟΙ ότι:
Οι εκλογές που έρχονται, μας δίνουν μια ευκαιρία να παρέμβουμε στα δρώμενα, με ότι ψηφίσουμε ή δεν ψηφίσουμε.

Ιδού η Ρόδος (το πήδημα ούτως ή άλλως έπεται)!

19 Απριλίου 2012

Νόμος είναι το δίκιο του αθλητή!



ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΚΟΥ

Χωρίς τους αθλητές, τους πρωταγωνιστές των σπορ δηλαδή, δεν υπάρχει αθλητικό σύστημα.
Ολοι οι άλλοι συνοδοιπόροι αυτού του συστήματος, οι προπονητές, τα σωματεία, οι παράγοντες, οι εθνικές και διεθνείς ομοσπονδίες, οι κρατικές αθλητικές ηγεσίες, οι χορηγοί, τα ΜΜΕ, οι φίλαθλοι, είναι απλώς... Followers των πρωταγωνιστών!
Οποιος δεν λαμβάνει σοβαρά υπόψιν τους αθλητές, τη βάση της πυραμίδας, όπως π.χ. η αθλητική ηγεσία της ελληνικής πολιτείας, βοηθάει στη δημιουργία προβλημάτων.  
Είτε έχοντας σκοπό, είτε από ανεπάρκεια.
Το διάστημα αυτό, χρήματα για τον αθλητισμό ΔΕΝ υπάρχουν διαθέσιμα από την πολιτεία κι αυτό έχει επικυρωθεί έως έναν βαθμό με νόμους.
Αυτή η επιλογή ως κατευθυντήρια γραμμή, μιας ευρύτερης κυβερνητικής πολιτικής, δημιουργεί κρανίου τόπο διότι η μεγάλη οικονομική  περικοπή στραγγαλίζει τη δραστηριότητα ειδικά των αδύναμων (αθλητών, προπονητών, σωματείων κλπ) και καταστρέφει την προοπτική ανάπτυξης.
Οπως δηλαδή και στους άλλους κοινωνικούς τομείς, αυτός ο... σχεδιασμός – που άρχισε σταδιακά μετά τους Αγώνες του 2004 -  μετατρέπει σταθερά και το αθλητικό οικοδόμημα σε μια... αρένα, όπου όλες οι δράσεις θα διέπονται από τη λογική του νεοφιλελευθερισμού στην πιο ακραία μορφή του.
Οι πρωταγωνιστές είναι παιδιά και ίσως δεν ξέρουν τι ακριβώς πρέπει να κάνουν.
Είναι όμως η ώρα, κάποιοι από τους... Followers να βρουν τη δύναμη να σταθούν σύμμαχοι δίπλα τους και να παλέψουν για να εμποδίσουν αυτό που προκαταβολικά μοιάζει με επερχόμενη καταστροφή.
Ο αθλητισμός δεν είναι και δεν μπορεί να είναι ξεκομμένος από το σύνολο μιας – εν προκειμένω της ελληνικής – κοινωνίας.
Αυτές τις ώρες λοιπόν επιβάλλεται  από τους αρμόδιους σοβαρότητα στη λήψη αποφάσεων, αλλά και στην τήρησή τους, μια και δεν υπάρχει πλέον χρονικό περιθώριο για... ναζάκια ή παζάρια!
Νόμος είναι το δίκιο του αθλητή κι αυτό πρέπει να γίνει ξεκάθαρο με αντίστοιχες πράξεις εάν όντως υπάρχει η βούληση για τη συνέχεια της ύπαρξης αυτού που στην χώρα μας ονομάστηκε αθλητικό οικοδόμημα.

12 Απριλίου 2012

Σιωπή…

Είναι ημέρες νηστείας, προσευχής
και επαναπροσδιορισμού!
Σιωπή…
Κω.Μπακ.

7 Απριλίου 2012

Κρανιοεγκεφαλικό



Eπρεπε να σπάσουν το κεφάλι ενός φωτορεπόρτερ (έστω και προέδρου) 
για να πιστοποιηθεί η επίθεση που δέχονται οι άνθρωποι του Τύπου;

4 Απριλίου 2012

Αλλος ένας δολοφονημένος αυτόχειρας

Οργή, θλίψη, αγωνία, απογοήτευση, φόβος, αγανάκτηση. Τι να πρωτοχωρέσει σε λίγες αράδες κείμενο. Ερωτήματα δεκάδες και απαντήσεις ελάχιστες.
Ενας άνθρωπος, αυτοκτόνησε στο Σύνταγμα γιατί σε αυτά που γίνονται στις μέρες μας, κυρίως σε οικονομικό επίπεδο, αλλά και για αυτά που ίσως έρθουν, ένιωσε πως δεν είχε τρόπο αντίδρασης.
Δεν είναι ο πρώτος και φοβάμαι ότι δεν θα είναι ο τελευταίος «δολοφονημένος αυτόχειρας».
Ηθικός αυτουργός είναι εκείνο το σύστημα που αντικατέστησε τους ανθρώπους με νούμερα κι έβαλε τα νούμερα να το υπερασπίζονται.
Διότι αυτό το ατσαλένιο κοστούμι που έραψαν, ευγενικοί υπηρέτες των αριθμών, στην προσπάθειά του να... θωρακίσει, απλώς ΣΥΝΘΛΙΒΕΙ.
Αρχικά συνθλίβει τους αδύναμους κρίκους.
Στη συνέχεια συνθλίβει και τους λίγο πιο ισχυρούς και σπάνια τους δημιουργούς του.
Ως πότε θα γίνεται αυτό δεν το ξέρω.
Πιστεύω όμως ότι λύση θα αρχίσει να φαίνεται, όταν οι πράξεις αντικαταστήσουν τα λόγια κι ο καθένας αφού συζητήσει ειλικρινά, με τον εαυτό του, πάρει τις δημιουργικές και όχι τις αυτοκαταστροφικές αποφάσεις του.
Ολοι φοβόμαστε, γι αυτό (χρειάζεται να) έχουμε ο ένας τον άλλον...

ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΚΟΣ

Καλημέρα...



ΚΩΣΤΑΣ
ΜΠΑΚΟΣ_

Σχεδόν πάντα όταν άκουγα για επιστροφές ένιωθα αμηχανία όμως ήταν πάντα μεγάλη η χαρά να ξανασμίγω με φίλους. Περίμενα επίτηδες λίγα 24ώρα πριν να γράψω κάτι.
Ηθελα να απολαύσω το φως  που αρχίζει να ξεπηδάει από μια σπίθα.
Λοιπόν ξανασμίγουμε, όχι για να «κλάψουμε τον μακαρίτη» αλλά γιατί θέλουμε να τα λέμε όλοι μαζί (όπως παλιά).
Να τα λέμε, όχι σαν... παρεούλα «πουροτινέιτζερ» που τώρα πια όλα (και όλοι) της ξυνίζουν, αλλά όπως τότε.
Αλλωστε ειδικά στους καιρούς μας, ουσιαστικά, μόνο ο ένας τον άλλον έχουμε για τις δυσκολίες που είναι μπροστά μας. Σε πάρα πολλά επίπεδα. 

31 Μαρτίου 2012

Είναι γεγονός!


Ξανασμίγουμε και θα αρχίσουν να αναδύονται πολλά. Πάρα πολλά.
Απόψεις, σχόλια, θέματα, χιούμορ (όλων των ειδών) και φυσικά αλήθειες.
Αλλωστε γνωριζόμαστε από παλιά...
Κω.Μπακ.

Αγαπητή Ουρσουλα...


Ο Γιώργος έπαθε παράκρουση τα ξημερώματα και αποφάσισα να τον τσεκάρω αν αντέχει να συγκυβερνήσει μαζί μου

Μια φίλη της...Sigivernisis